Alla inlägg den 27 januari 2010

Av rebecca - 27 januari 2010 22:05

 

Asså jag tror jag skippar arbteslivet och blir förstidspenisonär vid typ 18 års ålder?Hoppas det är okej...  

Men det rullade på idag också säger som förut att det bara är lååååånga dagar.

Stressade hem eftersom jag trordde Sessan hade fått fel täcke och blababla. Men det hade hon inte så tacka gud för det!Lina hade varit uppe på mogonen och bytt så det var superbra  

Kom tillstaller klockan fem!FEM herregud jag brukar vara där tidigt. Men jag skyndade mig inte det minsta utan gjorde allt i min takt och gick ner till nya i snöovädret. Sessa ngjorde iaf sitt bästa pass sen hon kom!  Hon kändes verkligen jättebra! Sen så fordrade jag kvällen för när jag började skritta fram var Jonna klar så då kunde jag lika gärna fodra mamma hjäplte mig också  

Imorn går jag 07.00-15.30...men hey jag börjar hellre tidigt och kommer hem någon gång. Men nu ska jag sova.Ska bli underbart.

Jag älskar dig

  


Ovido - Quiz & Flashcards