Alla inlägg den 6 januari 2010

:)

Av rebecca - 6 januari 2010 20:25

Jag kommer inte på någon bra rubik så det får bli en smalj.

Ja vi var på kalas förut mina kusiner fyllde ett och sex år. Dom är så söta så! Fikade lite och så alltid roligt att träffa släkten. Men sen böt jag om där och åkte direkt till stallet.

Gjorde inte så mycket först men sen pysslade jag med Marre och sen tittade när Therre, Angie och Jonna hoppade. Det var så jävla kallt! Jag har inte tyckt det har varit sådär JÄTTE farligt kallt men idag vare svinkallt. Min tår höll på att dö! Men vi snodde lite täcken och jackor av de som red så vi klarde oss.Men det var skönt att ställa sig i en varm dusch när man kom hem.  

 

Så jag har nyss ätit och duschat och nu sitter jag här. Jag ska nog börja på mitt skolarbete kom jag på.Jag vill verkligen ha det klart innan vi börjar på tisdag. Jag ska verkligen sköta skolan den här terminen göra allt så jag inte kommer efter lix. För om man gör lite varje dag så blire ju inte så mycket. Sen vill jag ha G och VG i vissa ämnen men om man verkligen jobbar före så går det.

Jag kan ju när jag lägger ner lite tid.

Okej dags för plugg.

Av rebecca - 6 januari 2010 13:27

Imorn ska jag gå upp klockan tio! Jag har mmåste börja skriva på mitt skolarbete så det blir färdigt nångång i världshistorien. Läran om åldrandet kul va?NAT.

Iaf så vakande jag nyss jag ska äta fulle och pappa lagar mat. Lite roligt.Idag äre onsdag och jag ska på kalas inte kul. Jag vet inte om jag vill följa med. Jag tror jag har nackspärr också. Lite svårt att böja huvvet till höger. AJ! Det gör ont.

Det ska ändå bli lite skönt när skolan börjar och ha rutiner igen. Vi har lix haft lov i typ tv veckor och jag har redan vänt på dynget och jag gör lite som jag vill. Fast det är skönt! Äter lite udda gör jag också. Jag menar man kan ju inte precis trycka i sig mat 3 gånger om dagen när man går upp halv 2 och äter frulle.

Herregud hur vore det om jag kunde skriva lite om något intressant!?

 

Ne nu går jag och äter frukost.  

 

Ovido - Quiz & Flashcards