Alla inlägg den 10 januari 2010

Av rebecca - 10 januari 2010 20:11

Jag sitter med Hannas roliga dator! Jag vill ha en bärbar jag med fast en liten.

Jag gjorde arbete i förmiddags och gick till stallet sen kollade när ponnybarnen hoppade och så pysslade jag Smarre o gjorde massage han höll på att somna.Sen hämtade pappa mig och sen åt jag mat o duchade och nu sitter jag här med Hanna Mimmi O Jennifer. Vi gör ingenting eller jo lyssnar på musik.

 o Angie kommer snart.

  

Av rebecca - 10 januari 2010 13:58

NU ska jag gå till stallet   Ska möta Jossan halv 3 så sen går vi till stallet.

Fortsätter på plugg sen när jag kommer hem min hjärna är mos.Euw

Oki heda.

Av rebecca - 10 januari 2010 12:52

Spelas här just nu.  

Jag sitter och skriver på mitt arbete men jag tror jag börjar se ett slut. Skrivit tre hela sidor och jag bestämmer att det får vara max 4. Tänk om jag har skrivit mest och får sämst betyg haha skämmigt! Nu äre bara detaljer och sen sammanfatting så är jag klar. Hoppas jag hinner klart tills typ tre för jag vill se när dom hoppar idag. Men mitt plugg tar inte slut där vi har ju bakteri prov också som är svååårt. Så jag ska börja plugga där med.

 

Fan vilken pluggis jag blivigt på sista tiden fast det är ju bra men ändå jag som typ aldrig öppnade en bok på helgen.

Jag vaknade för typ en o halv timme sen så jag har ätit frulle och allt. Mamma kom in och ropade klcokan elva men nej jag sov til typ tjugo i tolv? Mmm skönt. Jag älskar att sova.

Okej nu ska jag fortsätta tänkte bara uppdatera mig lite.

Kisses!  

Ovido - Quiz & Flashcards