Alla inlägg den 9 januari 2010

Av rebecca - 9 januari 2010 22:40

Jag börjar få ont i mitt huvud så det blir nog sängen snart. Eller kanske bara lägga sig och lyssna på musik.

Imorn väcker mamma mig elva så skriver jag mera arbete och hoppas att jag hinner till stallet.

Skolan börjar i överövermorn. Jag ska ut på APU snart också.Spännande

Inte lika spännande att vi måste jobba helg och kväll ibland. Men det kommer bli skönt att slippa skolan några veckor. Fast vi har mycket prov nu innan APU:n.

Godnatt på riktigt nu haha  

 

 

 

Av rebecca - 9 januari 2010 21:02

Jag nu ska ni får höra en kul sak. Eller ja det är inte så kul igentligen för det var äckligt!

Inatt typ runt två halv tre skulle jag gå och sova för jag blev trött. Då går jag in i mitt rum och så ser jag typ en fläck på mattan jag tycker det var helt konstigt men orkade inte bry mig spec mkt för jag skulle ju sova. Så lyfter jag på kuddarna/ täcket för att puffa till lix och så äre en stor spya! I min säng  FYFAN VA ÄCKLIGT!

Så hunden var inte så söt när hon låg och sov  i min säng. Hon ska fan aldrig mera få sova i min säng kan jag lova. Men iaf palla ställa sig att byta lakan och sånt halv tre lix och aldrig i hela mitt liv att sova utan att det desinfekteras!

Men som tur är har vi en säng bäddad i datarummet typ som gästsäng så jag gick och la mig där inatt. Och jag sov faktiskt riktigt bra.

 

Klockan ringde runt tjugo i tio men jag var trött så jag sov en timme extra och gick upp tjugo i elva. Klockan kvart över elva skulle Angie komma så vi kunde åka till stallet. Men jag hann både äte frulle, byta om och duscha innan. Duktigt.

Åkte till stallet och var där hela kalla dagen stundtals trodde jag att mina tår dött. Men de lever och just nu värmer de sig i mina tofflor och jag lånade pappas tjocka strumpor också. O sen har fleccefilt om mig.

 

Jaa jag borde verkligen göra mera arbete och det ska jag! Jag är bara så sjukt jävla trött!

 

Jag lyssnar på fix u och kan seri somna vilken minut som helst.

Jennifer o Hanna håller mig vaken för de tjattrar så mycket på msn  Haha!

Asså jag trro jag går i ide.

Godnatt!

Coola brudar det där  

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards