Alla inlägg den 30 januari 2010

Av rebecca - 30 januari 2010 19:48

Och lite bilder blev det fats inte många haha  

  

  

  

  

 

Av rebecca - 30 januari 2010 13:05

Fyfan va kallt det är! Jag dör!

Vaknade runt elva sjukt skönt att sova. Gick upp åt frukost ocg gick och la mig i sängen med en fleccefilt och sen täcket över med tofflorna på fötterna. Det var så kallt. Låg där och vilade en timme typ. Och sen gick jag upp igen och har busat lite med Donna och så. Ska byta om och äka till Sessan. Hoppas tjerna är där också känns som jag inte sett dem på 100 år ju  Man ses ju inte lika mycket eftersom jag står där uppe lix och den här veckan hare ju inte funnits någon tid heller.

 

Tro hur mycket kläder som åker på idag. Funderar på att köra som igår kväll. Laggin och sen bara termo över för vi ska skritta hade jag tänkt. Men jag drar på mig ett par ridbyxor under förästen. Iaf jag bestämmer för att rida lite. Asså jag har lite svårt att bestämma över saker. Jag kan lix inte ens välja vilken tuggummi smak jag vill ha på kronhallen.

 

Men aja pappa skjutsar mig så det är bra bra  Hehe lat jag är.

 

 

Okej nu ska jag till Seeeesan kameran åker nog med idag också  Jag har ju inte tagit en endaste bild sen hon kom hem.

Hare bra i 20- världen.


 

Ovido - Quiz & Flashcards