Alla inlägg den 5 januari 2010

Av rebecca - 5 januari 2010 22:23

Jag är jättepigg!

Fast inte så konstigt eftersom jag vänt på dynget. Men ja tittar å film "stolhet och fördom" den går just nu  trean. Fast den filmen pratar som som jag vet inte vad. Fattar inte allt precis men aja dom är söta iaf. Asså Elizabeth o Mr Darcy.

Nej kanske dags att gå ner och fortsätta titta.

Av rebecca - 5 januari 2010 19:41

Hej bloggN ja är glad.

Jätteglad 

Tänke iaf ni undar haha.

Igår va jag jättemega flumm. Då menar jag FLUMM. Angie var med flumm så vi flumma på msn.

Jag kan inte skriva ett seri inlägg.

Vakande åt macka kollade GG gick och böt om åkte till stallet och sen borstade Smarre gick med han och sen hem och åt och nu sitter jag här med mitt braiga humör.

Det är ju bra som omväxling

Vilken dålig bloggare jag är haha.

Av rebecca - 5 januari 2010 12:45

Men imorn ska ja gå upp senast tio. Så jag vänder tillbaka dygnet någon gång. Ska snart ner och äta frukost och sen byta om och åka till stallet tror jag. Lektionerna har redan börjat och det känns så konstigt nu med alla barn och allt. Så skönt när det är lungt och stilla, hästarna tycker nog också det.

 En dusch kanske inte skulle sitta fel heller.

 

Hoppas pappa kan skjutsa mig till stallet. Jag har inte kollat hur kallt det är men de ser fett kallt ut om man tittar ut genom fönstret.FÖR kallt. När ska de ge sig igentligen? Jag menar snön och allt får gärna stanna ett tag till men just kylan men blir ju värsta inneboendet för det går inte att gå ut.

 

Jag sitter iaf med min stoora t-shirt fleecefilt runt mig leggins och mysiga sockor på föttera. Åh jag ska äta varm oboy o rostad macka  Gött!

 

Time to run...


Ovido - Quiz & Flashcards