Alla inlägg den 13 januari 2010

HLR

Av rebecca - 13 januari 2010 20:06

 

Idag förästen blev jag eximerad på HLR i skolan  Det var jätteroligt!

 

Åkte till stallet och det var askallt om fötterna idag men det går ju ändå fortare att cykla så jag håller mig till det. JAg borstade lite på Smarren och tittade när de andra red lite och pratade med Matilda haha vi hade roligt samtal haha konstiga människor det finns.

Kom hem för kanske en halvtimme sen eller något så jag ska snart hoppa i duschen och plugga lite mikrobiologi. Intressant va? Haha fast det är det faktiskt.

Hunden är galen här hemma! Hon hade tagit min halsduk förut. VAntar brukar hon äta så halsduk var något nytt.

Nepp dags att göra annat för idag ska jag sova tidigt så jag kommer i tid imorgon.

//Becca

ge mig sommar...

  

Av rebecca - 13 januari 2010 15:37

Imorse var det inye kul att gå upp! Usch vad trött jag var och på första lektionen höll jag på att somna ögonlocken lixföll mer och mer. Men sen vaknade jag till men vi hade massa info i typ 2,5 timme om APU och öpper hus på lördag. Så vi gjorde inget vettigt precis elelr asså de är ju bra att får reda påsaker men i 2,5 timme då blire lite mycket.

 

Sen på bilden hade jag gjort ett tryck som jag var nöjd med och allt så la jag det på bäönken och sen lämnade min mapp och när jag komemr tillbaka r det borta!  JAg blev så jävla arg!

 

Åkte hem och tittade på tv lite och så. Och vet ni att det faktiskt är bra att kramas det minskar risken för hjärtsjukdomar. Och att man kan göra rent grillgaller med cola och folie. Det ni.

Jag ska snart byta om och så ska nog hem ganska tidigt från tstallet för jag behöver plugga. Igår blev det väl sent jag åkte typ därifrån halv nio.

Jag blir helt trött av skolan juee sadface. Dags att bege sig till stallet.

 

snart snart...

Ovido - Quiz & Flashcards