Alla inlägg den 22 januari 2010

Av rebecca - 22 januari 2010 22:21

Jag piggnade till fakitskt så de var ju bra  Men jag har fortfarnde inte duschat. Kanaske lite mkt info för er läsare haha. Gud va flumm jag blev!haha;D

HEHE

Av rebecca - 22 januari 2010 20:34

Så nu är jag hemma från stallet. Gick i ridhuset en sväng idag men ska rida imorn. Har inte så mycket mer att skriva utan att jag har ont i huvet och är sjukt trött.

Jag har lust att duscha o dra på colplays Fix u och bara SOVA. Jag är väldigt trött och idag har vart lite väl mycket faktiskt.god natt!  

Av rebecca - 22 januari 2010 13:59

Woho nu äre ingen skola för mig på fem veckor!!  Fast det komemr nog vara döjobbigt att vara ute på APU men jag tror det är bra omväxling.Herregud vad nervös jag är! Börjar på tisdag klockan ett.

 

Skolan idag då. Matteprvet kändes helt okej men jag är osäker om jag komemr på ett G men jag gjorde mitt bästa. Och folk var tysta för en gång gångs skull varken snorningar elelr hostningar för mkt suddande och sånt så jag kunde kocenterara mig. Sen hade vi idrott och då hade vi boxercise vi var sex stycken var med elelr ne sju förästen. Viär en sån sjukt lite klass! Men jag o Virre va och de var ritkigt kul  Sen hade vi flyttat fram gmpan också så jag var hemma en timme tidigare typ så det var skönt.

 

Sessa ska bara gå lite idag så jag behöver inte skynda mig heller. Lilla Seeessssa<3

Jag sitter o lyssnar på lady gaga. Asså hon är så speciell. För hon har en "killing body"lix men hon är så läskig i ansiktet. Och hon gör så jäkla bra musik. Hon lix utskiljer sig jkag trro det är framtidens musik fakitskt. Nu äre slut på Iloveyou miss you blablabla...

Så go Gaga!

http://www.youtube.com/watch?v=1cnv7uKYcJo&feature=channel

Ovido - Quiz & Flashcards