Alla inlägg den 26 januari 2010

Av rebecca - 26 januari 2010 21:54

Fyfan vad trött jag är! Men jag ska bara blogga här lite fort sen gå och sova. Var uppe i stallet i förmiddgs då och fixade allt gav Sessan en morotsbit i hagen och hon va söt  Fast det kändes faktiskt jobbigt att inte kunna vara där på eftermiddan och pyssla med henne.

 

Apun gick bra var mest med och titta idag och det blev litelångt att gå från 13.00 till 21.00 men jag överlevde. Men de passen uppskattar jag inte faktsikt då det går emot mina stallvanor.Imorn börjar jag åtta och slutar kvart över fyra. Åh dessa lååååånga dagar! Jag ska aldrig mera klaga på skolan tror jag. O sen min tredje vecka jobbar jag tre stycken 13.00-21.00 pass!

 

Men nu ska jag sova och behöver jag ens säga hur mycket jag längtar efter Sessan!? Åh det är bara för hon var borta så länge så känns varje sejund som en evighet typ. Men imorn blire nog riding igen för hon vilade idag. Okej dags att tagga för praktiken.

Godnatt!

        

Av rebecca - 26 januari 2010 11:59

Så nu har jag gjort allt jag sla innan apun. Dvs. gått upp i tid och fixat stallet. Så fixar Hanna ikväll.

Jag duchade just så nu ska jag föna håret och sen dra iväg. Tror att jag går faktiskt de går inte att cykla om det inte är cykelbanor och det äre inte dit jag ska mest väg lix.

Okej nu ska jag göra mig klar så jag inte komemr frösent.

=)

Ovido - Quiz & Flashcards