Alla inlägg den 3 januari 2010

Av rebecca - 3 januari 2010 21:04

Jag tror stallmänniskor är dom som kan prata mest i hela världen. Vi bara pratar o pratar o pratar om allt och alla. JAg Jossan Angie o Mimmi satt och pratade idag om allt och inget i cafeterian. Men det va roligt!  


Mindre roligt att gå hem sen men aja vi hade roligt då med.

Jag har inget att skriva.

Jag vill bara sova för jag är väldigt trött och min hjärna går fortfarande på högvarv.  

  

Av rebecca - 3 januari 2010 15:00

Blev ingen promnad för min del jag städade mitt rum istället!  Behövligt om man säger så. Så nu är det adammat och dummsuget(va dumt de ordet lät)haha!

Jag har duchat och ätit och n uska jag blåsa håret och möta Jossan. Sen åker vi till stallet för ovenlighetens skull och sen blire kanske pulka race. Jag och Jennifer kommer rocka.

Liten update.

Tjada.

Bild sen i sommras tror jag<3

  

Av rebecca - 3 januari 2010 13:15

Asså ja tror tänker för mycket seriöst! Inatt kunde inte jag sova för fem öre. Låg och vände och vred vände mig bakofram i sängen och ja jag gjorde allt i min makt men nej ja kunde inte sova. Det är så mycket saker som bara snurrar i huvet så ja blir galen!

 Aja somnade ju tillslut och vakande runt ett någongång så det var ju inte farligt sent iaf. Sitter och lyssnar på "november rain" lätt bäst! Rösten o Slash är ju grymma!  

 

Igår blev det inget pb,  fråga inte varför hahah! Jag säger att vi har mycket att tänka på /prata om. Hanna bjöd på salami och gurkmackor. Mkt gott. Sen satt jag o Jennifer och kollade i hm o ellos katologerna och satte upp mål inför sommarn. Om vi når våra mål lär det märkas. Visst Jenfi?

Sen satt vi lite vid datorn och gick vi hem runt tio. Jag o Jenfi hade termo så de var tur att man inte mötte någon...fast ja frös ju iofs inte men ändå.

 

Tro om jag ska gå ut och gå lite. Men jag vill att det ska vara varmare typ 5- istället för -10,1 typ. Aja inte mycket att göra åt.

 

Ska möta Jossan 16.00 också så ska vi sällskapa til lstallet. Det är så bra att hon har flyttat så vi kan ta sällskap igen    

 

Ah just jag måste ta ner tvätt och disk före jag kan göra något annat....och en dammsuging på rummet skulle nog inte sitta fel  LAlalalala hinns med imorn.

Kram!

 

Ovido - Quiz & Flashcards