Alla inlägg den 11 januari 2010

Av rebecca - 11 januari 2010 22:03

Woho klar finally! Jävligt osammanhängande arbete men lätt när hon bara ger en ett pappa oc lix bah skriv. Då får mitt duga annrs kan lärarn görat själv. Men nu är det klart iaf tror jag skrev vissa saker typ 2 ggr men de är svårt för man blir yr i huvvet av all text. Okej värdlens sötaste framsida har jag med denna bild  

Heregud det är skolan imorn. GALET. Nu har jag gått en termin på gymnasiet och det har gått så fort. Men jag tror det beror på min klass också för vi är så bra. Oftast. Hehe.

Men jag ska verkligen försöka sköta skolan denna termin ärligt lix. Och spec matten fast det har ju gått bra! Haha Kent rocks. Men jag fick ju G på matteprovet och det är allt jag behöver få i matte för jag pallar inte den.

Men nu väntar sängen och jag sover nte i min egen än hehe. Den sängen i datarummet är skönare.

Och ja jag komemr vara död imorn.

Pusshej!

Av rebecca - 11 januari 2010 20:25

Spelas hemma hos mig just nu för den är så himla underbar! Jag älskar verkligen musik utan musik inget liv fan EMO-varning!   Och de flesta vet ju hur mycket jag tkr om Fix you med Coldplay och ibland undrar jag om den skrivit den omvedvedet skrivit den till mig för den stämmer så bra och texten är underbar!

Kom hem från stallet för en stund sen blev lite gåing och pyssel med Marren. Han för goo lilla pojken. Fast vi bara gick i ridhuset var han lika glad ändå med örornen frammåt och allt utom en gång när han stannade för att bita mig?Haha. Men jag har vant mig vid allt nafsande nu om man säger så.

 

Sen gick jag oh Mimmi hem pratade om lite allt möjligt  Min tår höll på att dö där en stund så vi slutade prata och gick hem istället fast jag frös bara om tårna för jag hade tjockjacka och termo. Sen när jag kommer till lasarettet kommer pappa för han skulle ta ut pengar så då åkte jag med han hem.  

 

Kom hem duchade på en gång för jag ska göra klart mitt arbete helt och hållet idag om det så ska ta mig hela natten! Har ju inte vart spec effektiv de här dagarna men jag har gjort roligare saker och det får man faktiskt göra på loven.

Nu har jag rättat mina stav fel också haha.

God läsning.

Söt hand på bilden också-.-

  

 

Av rebecca - 11 januari 2010 11:36

Jag har just varit nere fixat min fulle och nu har jag satt på PB på tvn så just nu spelas musiken! Åhh det är såå bra.

Så nu ska jag äta frukost och titta PB.

Skriver längre i eftermiddag.

Av rebecca - 11 januari 2010 01:28

Kom just hem från Hanna. Myspys med de bästa!Behövligt eftersom skolan börjar på tisdag.

Jag fick också med mig första skivan av PB!Woho! Men jag funderar på att gå upp tidigt imorn och titta då.

Nu ska jag snart sova.

Godnatt!  

Ovido - Quiz & Flashcards