Alla inlägg den 29 januari 2010

mmm

Av rebecca - 29 januari 2010 23:21

Jag sitter här och lyssnar på Coldplay lite tyst läser bloggar oc har ont i benen. SAka snart sova men tänkte bara uppdatera lite.

 

Sessan var supersöt idag hon hade vilodag så vi gick lite i ridhuset och sen fick hon springa lös. Först stod hon bara still men sen vandrade hon iväg. Efter en stund smckade jag på henne lite och shit va hon sprng och sprkade bakut! Men det såg ut som hon tckte det var oligt. Myspys.

 

Jag kan inte bestämma mig om jag ska rida eller skritta imorn är sugen på snöskritt på hoppis men om det ska vara massa minus känns det inte så kul för nån utav oss. Aja jag löser det imorn min hjärna börjar somna nu känner jag.

 

Vad underbart det är med helg!Mmmm jag bara njuter.Och jag har sovmorgon på måndag också så det är ju braaa.

 

Ne nu ska jag sooova och ja tänker soovva l'ääääääääänge.

    

Va sugebn jag blev åp att fixa mig fixa håret och smink fast det är allt bra skönt att gå utan haha.


  

 

Tid

Av rebecca - 29 januari 2010 16:55

Har det inte funnits mycket av denna vecka men ja är ju ute i arbetslivet HAHA fan va tönt jag är. Skoja bah ascool  

Behöver jag ens skriva att jag är meeegaflumm!?

Haha tur att jag ska till stallet snart, pratade med Jossan nyss ityp en timme. Jag blir fan associal av att bara umgås med gamlilingar dagarna i ända. hehe o jag kanske är lite busig ikväll också hahaha ja känner på bushumör. herregud!

Men det sjukt underbart att det är helg nu iaf och jag ska sooova tills jag inte kan sova mer.

Dagen gick oväntat fort idag men jag har ju börjat gjort mera och mera och börjar fattar rutierna. men aja tre veckor kvaaaar.

 

Sessan har gått underbart igår och i förgår. Duktiga häst. Igår övadade vi sitta ner i trav utan stigbyglarna och det var så jäkla studsigt!Haha  + att jag har gho träningsvärk i magen idag. Men jag tränar på. Idag ska hon vila elelr jag tänkte gå lite med henne och sen släppa i ridhuset om det är ledigt. Fast det brukar det vara på fredagskvällar.

 

Jaa tht's tha plan och jag ska byta om och åka till sessssan nu.  Lilla stumpan.Lilla hästen .Lilla gumman.Lilla Sessa.

 

Guuud va trött jag är. Och jag cyklar to tha stall idag hoppas Jossan gör mig sällskap hem.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards