Alla inlägg den 4 januari 2010

Av rebecca - 4 januari 2010 21:43

Har det varit idag om säger så. Sovit o sen stall i typ en timem bara hem och kolla gossip och sen inget mer. Men ibland är det skönt att bara ta det lungt. Tror jag ska gå ner duscha och sen kolla lite mera gossip eller någon film och sen sova. Imorn går jag upp tidigt för jag har lyckas vänt på dynget också!

 

Och sen börjar saker och ting ordna sig också  

Inte illa allstå eftersom allt varit lite opp och ned här ettag. Då kanske jag inte behöver tänka så mycket?

Ne dags att göra annat.

 Lämnar er med ett av världens abosluta bästa band!

http://www.youtube.com/watch?v=oobDQ0vdm8M&NR=1




 

GG

Av rebecca - 4 januari 2010 17:08

Kon hem tidigt från stallet idag var ganska skönt faktiskt. Så nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på första säsongen av GG känns som det var länge sen nu.

Av rebecca - 4 januari 2010 13:06

Hej!

Som vanligt IGEN inatt kunde jag inte sova. Hemskt är det för min hjärna komemr seri pajja snart om jag inte slutar tänka. Men jag är en sån person som tänker (inte alltid smartast) men för mycket på allting. Och nu när  det har hänt så mycket samtidigt så ja då kan jagtydligen inte sova.

 

Haha så igår typ runt två på natten alltså så ligger jag och int kan sova så skickar Jossan ett sms. Och då började jag skratta för hon skrev den mest sjuka sak så herregud! HAHA lätt dagens skratt!

Iaf så kunde jag sova sen för det bröt mitt tankemönster på allt annat.

Gud va tjatig ja är om mitt tänkande hela tiden ser jag nu haha.

 

Vakande nyss iaf och ska snart ner och äta frulle. Pappa stod just och lagade mat haha. Och sen kommer jag ner och äter frulle. Uj uj uj. Shit va glad jag är! Tänk om 2010 blir det bästa året ever?

Jag menar 2008 var frukantsvärt och 2009 var inte heller så bra och nu kanske 2010 blir asbäst! Eller ja de har börjat väldigt bra iaf. Hoppas nu att håller i sig.  Den där smajlen så så sjukt söt!      

 

Dags för frukost.

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards