Alla inlägg den 15 januari 2010

Av rebecca - 15 januari 2010 21:07

Jag vet att de flesta vet vad som hänt men nu äre dags att skriva det här på bloggen också.

Idag kom Sessan hem  

Jag kan inte ens förklara hur det känns. Eller det känns overkligt som att det inte är sant och att man drömmer typ och snart kommer vakna av att väckarklockan ringer. Och att se henne och ta på henne känns som i en film typ. Somsagt väldigt svårt att förklara.

Men nu är hon hemma igen och jag är nog värdlsens lyckligaste person på jorden iaf.

Att hon skulle komma hem igen efter tio månader var det sista jag trodde och jag hade slutat hoppas för länge sen.

Imonr äre skolan på typ öppet hus som vi måste vara med på och sen åker jag dirre till stallet ska bara hem byta om o äta något. Åh de är så underbart att ha henne här hemma igen!

Jag har saknat henne så otroligt mycket!!

Och ja tror allt komemr bli bra , jag menar hon är ju hemma nu...

  

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards