Alla inlägg den 8 januari 2010

Av rebecca - 8 januari 2010 22:18

Kom på nu att jag glömt min mobil i stallet så jag har ingen mobil!

Men hämtar den imorn.

Tänkte af nån smsar o jag inte svarar...

aja

vet

ni.

Av rebecca - 8 januari 2010 22:05

AW v detta är gulligt en kille som skrivvit en låt till sin tjej

http://www.youtube.com/watch?v=isHddSdoZrA&feature=player_embedded#

20362 103431876347525 100000421386631 85819 2198452 n  Godnatt

Av rebecca - 8 januari 2010 21:27

 Usch vad jag fryser!

Kom hem från stallet för en liten stund sen har nyss ätit mat och funderar på om jag ska duscha nu eller imorn förmiddag. Jag orkar inte nu så det får bli imorn förmiddag.

Åkte till stallet typ fyra fixade lite till Smarr. Red sedan Malle och det gick mycket bättre än sista jag hade honom så det var possetivt. Sen red jag Smarr efter det gick också bra men han var pigg. Spec i höger galoppen men det gick bra ändå  

Nea red Tait samtidigt så det var bra med lite sällskap men sen gick hon upp tull plåt och jag skrittade av.  Gick in i stallet fixade och så kom mamma också för hon gillar inte när jag är ensam i stallet försent på kvällen. Så söt är hon mami

Sen åkte vi hem.

Och har jag ätit och bytit om eller ja inte helt jag sitter i mina långkalsonger. haha!

Mamma och pappa kollar på morden i midsomer som ä det sämsta jag sett. Eller jag har inte tittat med det räcker med att höra hur de pratar. Sämsta någonsin så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske göra klrt arbetet? Jag har faktiksk kommit ganska långt och det är stor chans att jag hinner klart med det tills måndag. Hoppas på det iaf.

Jaaa vad ska man mer säga.

Min hund var extermt söt i förmiddags hon ölåg i min säng med huvet på kudden och nerbäddat under mitt täcke.

  

Asså jag blev på värsta skriv humöret men jag vet inte vad jag ska skriva om. Jag lyssnar påIris för den är fett bra.

Okej.

 Tjada!  

Av rebecca - 8 januari 2010 13:09

Jag vet inte vad jag ska skriva mer än jag att jag är trött på den här jävla kylan för man inte göra ett jävla skit utan se ut som en eskimo. Snö går bra snö är mysigt och lyser upp och hästarna blir glada men jävla 22-!? GAHH

 

Gick upp för en stund sen hade ställt klockan men var som en zombie så mamma kom in för en stund sen och väckte mig. Usch ja längtar inte tills tidsdag iaf upp halv 7. Jag kommer spy. Och sen 80 minuters svenska som första lektion. Åhhhh  

 

Nu ska jag fortsätta skriva på mitt arbete.

Woho kul liv.

Ska till stallet och rida sen iaf.

Okej time to plugg  

Av rebecca - 8 januari 2010 00:56

Nu är jag trött för en gångs skull så nu blir det natten för mig. Ska gå upp i rimlig tid imorn också. Jag har pluggat i flera timmar. Fast det är lite mysigt att sitta med msn o fejjan och sen musik på lite tyst och sen bökerna in the face. Jag kan tänka mig att man kommer sakna de när man gått ur skolan. Åh nu kom en bra låt! Ni vet The calling Wherver you will go älskar den låten. Fast värdlens absolut bästa lt är Fix you Coldplay.  Jag kan inte stava värdlens stavas de så? Eller förästen jag kan inte stava alls. Ursäkta för det haha  

Sova vare ja.

Hörs imorn.

Godnatt  

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards