Alla inlägg den 31 januari 2010

Av rebecca - 31 januari 2010 22:31

Ja det bästa med helgerna är att man kan göra allt man vill utan att skolan bestämmer tiderna.

Vaknade runt halv tolv elelr elva kanske? Åt frulle gick till stallet trodde jag skulle fodra luch men de hade de i stallet redan fixat  Dom hade inte fått tag på mig men min telefon har vart helt knäpp pga kylan tror jag. Men iaf mockade och fixade allt. Gick ner til lridskolan satt där ett tag och åt mat. Gick upp hämtade in finaste borstade och red.

Gick sjukt dåligt.Usch Hinder överallt och jag var sjukt okoncenterad. Dessa jävla hinder jag var så arg på dom så jag kunde tagit en motorsåg o sågat sönder dem!

Men det är typ jämt hoppning på söndagar så jag förstår ju att det är onödigt att plocka in och ut dem om flera ska hoppa. Så så var det med dagens ridpass.

Imorn får hon stå för jag "jobbar" 13.00-21.00  Hemska tider. Så jag åker upp på förmiddan ochj sen fixar Hanna på kvällen.

 

Och förut i stallet så vare bara jag o Hanna där så går en säkring så hela stallet blev helt svart. Det var asläsligt. Men vi har en fick lampa i sadelkammaren så vi överlevde. O det blev massa krångel att byta säkring för det fanna inga i påsen och bla. Men tillslut så fixade det sig vi böt heeeelt själva.  Tufft vare.

 

Sen åkte jag med Hanna hem och sen städade jag övervåningen också så duktig var jag. Haha.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova.

du är det finaste jag har<3

  

Ovido - Quiz & Flashcards