Alla inlägg den 20 januari 2010

Av rebecca - 20 januari 2010 22:11

Hanna lägger upp så hemska bilder på mig så nu äre bildkrig!  

  

Av rebecca - 20 januari 2010 20:05

Idag var skolan helt okej faktiskt vi gör inte så mycket annat än att prata. Asså lärarna pratar och vi lyssnar och försöker att inte somna.Vi pratade om Apun ännu mer och fick nummer till platserna och så.

Sen hade vi ingen bild så vi slutade tio över ett. Jag skyndade hem ringde till Apun platsen och det var inte ens farligt! Pratade med chefen och fick tid och plats. Så på tisdag klockan ett börjar min APU. Spännande.

 

Iaf skyndade mig som en galing och var i stallet typ tjugo över två och går ut i ridhuset för att kolla om någon var där. Men glömsk som jag är så står ju arbetsgubbarna där! Seri har det tagit 700 år för dem att byta ventalitionen eller!? Blev iaf smått galen men gick upp och mockade och fixade mat och så borstade. Sen gick vi ner och var nere typ tio över fyra. Red mycket skänkelviknigar och volter och hon kändes mycket bättre än förra gången, så det var riktigt skönt.

Sen fixade jag henne och sen hjälpte Hanna mig att brodda henne bak. Det var väldigt jobbigt och roligt haha!

 

Så nu är hon broddad både bak o fram så imorn blir det troligtvis uteridning om inte det är snöstorm!

Idag seri det var hemskt att cykla det går inte. Men jag cyklade till skolan hem till stallet och sen fick jag nog så mamma fick hämta mig.

 

Och nu sitter jag här och jag har så jävla ont i min rygg så jag blir galen. Typ lite smärta men ändå så det känns.Jag får börja stretcha ryggen igen för sist jag gjorde det gick det faktiskt över efter ett tag.


Nu ska jag läsa bloggar duscha och sova.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards