Alla inlägg under augusti 2011

Av rebecca - 2 augusti 2011 00:02

Asså inte städat bokstavligen utan jag har varit städad idag;)

Gick ut o sprang fast jag var dyngmätt hahha men det är så gött o komma igång igen o jag kände ingenting alls från min hemska förskyldning så nu är ja på rätt väg igen. Känns prima!

Sen hem o duscha o sen konsum md Angie jag köpte vattenmelon  o sen lite loka mums!:$ Sen åkte vi till Jenfi dårå o softade. Hon tog låsningar i ryggen på mig så hela jävla ryggen knakade o jag höll på o skratta ihjäl mig! O jag har valt massage som ett sånt där val-.-' Kommer aldrig gå. Sen drog hon på mig nått liniment för jag har ont i axlar o helvete i fan vad det bränner! Fast de börjar ge sig nu iaf. O sen blev det lite massagestol o nagelpyssling.

Men jag känner mig duktig som ändå är hemma i rimlig tid eftersom jag börjar sju imorn bitti.

O imorn HERREGUD ska jag lägga upp en sak här som får mig att dö o skratta ihjäl mig samtidigt! Så jävla kul!!! Ni kan inte förstå hur mycket ja o Angie dog när vi såg/hörde detta. 

Men nu ska jag sova!

Puss!

Fyfan vad detta var vackert!


Av rebecca - 1 augusti 2011 17:25

Åkte till Jenfi efter jobbet där Mimmi va så har vi solat gärnet! Dunkat musik o haft det allmänt gött. Jag älskar sommaren när det är såhär juu. Men nu ska jag duscha för jag är helt oljig sen vi solade med kokosolja.

Sen hann vi vara lite i stallet för Jenfi hade insläpp o grejer. Men nu är jag hemma iaf.

Puss!

 

 

Av rebecca - 1 augusti 2011 10:43

Yes haha klockan ringde 06.00  o jag gick upp åt frulle klar tio över så jag går o vilar till 06.22 mmm underbart. Sen var jag tvungen att göra mig klar o åka. Men allt gick snabbt o smidigt på jobbet o jag slutade kvart över tio.

Men nu ska jag åka till jenfi!

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards