Alla inlägg under augusti 2011

Av rebecca - 15 augusti 2011 09:17

Jag somnade halv 4 inatt jag sa ju att jag inte ville lägga mig o inte kunde jag sova heller. Sen vaknade jag av sms om jobb ikväll o imorn kväll så där rök sista sommarlovs kvällarna men det blir mer roligt att få lön sen.

Nu ska jag äta frukost och sen gå ut och gå.

Puss!

Av rebecca - 15 augusti 2011 00:09

Jag kan inte gå och lägga mig o inse att skolan snart börjar ska bli kul och träffa alla o så det är inte det men sommarlovet har verkligen vart så himla bra och man vill ju inte att något bra ska ta slut. Så skönt att bara vara utan några krav med läxor och prov och tider bara vara och umgås med bästa o fixa stallet och allt.  Allt bra tar ju slut någon gång så äre ju...

 

Fast å andra sidan börjar jag sista nu och efter det här året är jag klar med skolan och kan göra precis vad jag vill. Åhh längtar så sjukt mycket efter att stå på studentvagnarna och bara vråla sig hes! Längtar verkligen till att fylla 18 i höst och längtar efter att få körkortet klart. Jag kan inte fatta att jag börjar sista året iår man har längtat så sjukt mycket att det känns så konstigt att det är här redan det har gått så fort. Hoppas att det går fort! Är så taggad på att göra det man gör när man slutar skolan vad det nu är hihi. Bus! Sitter och ler för mig själv fan asså äntligen äre vi som tar studenten o efter det så är jag klaaaaaar.

Knaske med nadra ord inte är så illa att börja igen. Nu kan jag nog gå och lägga mig...elelr snart måste njuta lite til lav sommarlovet.

Puss!

If you never try you'll never


know


Man måste dö några gånger innan man kan leva


If you don't live for something you'll die for nothing


Face your fears and chase your dreams

 

Av rebecca - 14 augusti 2011 18:47

Fan va duktig han var idag! Blir helt glad  

Tränade ju för Madde idag och det gick verkligen bra happytjeeej:D


Nu ska jag duscha känenr mig not så fräch...

Puss!

Lillskruttehästen<3

 

Av rebecca - 14 augusti 2011 13:17

Sitter o pluggar lite teorii men gjorde ett avbrott så ja o Idn åkte till maxi handlade ett block o sen köpte lite gott hehe:$

Sen hem fortsätta o runt tre ska jag åka till stallet så jag hinenr mocka o allt innan jag rider. Så det känns som en chill söndag med andra ord.

Puss!

 

Av rebecca - 13 augusti 2011 23:51

Lördagen blev en riktig chillare lagomt för jag varken på humör för mer eller mindre. men funderar på om jag ska sova känns lite föör tidigt.

Har fått Grenade på hjärnan också texten är ju riktgt grym!

nej nu ska jag läsa bloggar tills jag blir trött. Imorn taggar vi träning för Madde iaf  det gillar vi!

Puss!

Av rebecca - 13 augusti 2011 17:28

Vi fikade rätt snabbt i stallet alltså åt up pdet vi fikade på sen satt vi typ 2 timmar och åkte hem sen.Nu sitetr jag lyssnar på my chemical romace o fattar inte varför jag aldrig lyssnar på dem förut? så himla bra:D

men nu ska jag göra annat

Puss!

Av rebecca - 13 augusti 2011 13:41

Jag vakande tjugo i tolv fatta vad skönt det var!MOrgonen har spendetats med jenfi i telefon och jag har gjort lite körtest. Trodde jag var bättre än vad jag va:( haha!

Nu ska jag äta upp mina nudlar och sen möta Angie o jenfu för lite stallfika mys!

Puss!

Av rebecca - 13 augusti 2011 00:46

Jobbade, kom hem sov på soffan vaknade av ett sms från Angie då fick jag åka upp til lstallet. Hon hoppade Dompan. Fixade han efter cykllade hem åt lite mat. Skulle möta Angie kvart i nio men fastnade framför baksmällan kom inte ifrån tvn förrens tio i gick o duscha o va hos Angie nio.

Vi åkte till Jenfi kollade på Grease och sen en nattlig biltur hehe och sen hem.

Nu ska jag dö i min säng för jag orkar knappt hålla mina ögon öppna. Imorn äre lördag det gillar vi  

Godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards