Alla inlägg under augusti 2011

Av rebecca - 12 augusti 2011 06:25

Uhhh va kallt!Har en stickad tröja  fryser ändå:( ska snart gå ner o packa väskan sen åka och jobba ett pass slutar tre och när jag kommer hem ska jag bädda ner mig i sängen o sova mmm längtar! Att det kan vara så skönt att sova.

Sen blire lite stall på eftermiddan och sådär.

Nu ska jag åka :)

Puss!

Av rebecca - 12 augusti 2011 00:08

Känns som allt går så fort. Sommaren, putte i parken, ridningen och allt och nu väntar skola och höst runt hörnet. Jag vill inte ha mörker och höst och 45 minusgrader. Kanske känns bättre när skola och rutiner komemr igång? Vore en fördel om schemat kunde komma nån gång så man kan planera sitt liv lite.


Tog iaf med körskoleböckerna till jenfi och vi gjorde rätt mycket faktiskt!Allt ska bara fastna också. Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde haha:D Dansade åt mcflurry och busade. Men nu borde jag sova. För jag brjar sju imorn min sista dag faktiskt för sommaren.


Men jag vill inte sova för jag vill inte att nästa dag ska komma för då tar sommarlovet slut och verkligheten kommer tillbaka...och vi är inte riktigt redo för verklighet..eller hur?

 

Let us die young o let us live forever...

 

Av rebecca - 11 augusti 2011 17:22

Jag hade visst massa musik på min dator också hihi:$ så lägger över det nu också. Funderar på om jag ska sätta mig och göra teori men så tråkigt att göra själv! och körkortet känns så sjukt jävla långt bort så jag orkar knappt börja men det vore bra om jag gjorde lite iaf så när det går framåt med körningen kan jag det ska lix. Känner mig inte motiverad idag. nej blir teori någon annan dag.


Ikväll blire mys med tjejorna iaf det gillar vi. Man måste ta tillvara på sista sommarlovsdagarna. Så sjuukt sorligt men nästa år vid den här tiden har jag tagit studenten! Ihhh.

Okej nu ska jag försöka hitta på något vfettigtatt göra:D

 


Av rebecca - 11 augusti 2011 16:05

Snart är min mp4 klaaaaaaaaaaaaaaaar! Sista låtarna hålelr på äläggas över nu så hopaps den slutar fukka och skärper till sig.Samma sak gäller min mobil jag är såhäääääääääääääääär nära på att åka o köpa en ny IGEN. Men vu tog ur minneskortet haha o ska sen om den vill fungera. Jag kan knappt smsa!


Iaf det gick asfort och jobba och nu ska jag chilla lite o sen ge mig ut på en springtur tror jag o sen träffa tjejorna inte för jag vet vad vi ska göra men det brukar aldrig vara ett problem så:D

Puss!


Av rebecca - 11 augusti 2011 10:01

Nu ska jag åka till jobbet o har shorts på mig o funderar o mdet är för kallt? Men jag har min nya musshiga tröja på mig o tar skinnjackan då lär jag ju bara frysa om benen iaf. Nu ska jag åka

Puss!

Av rebecca - 10 augusti 2011 22:22

Jobbade åkte hem åkte til lstall fixade Dompan blev ingen träning med Madde hjälpte mig ändå  

Sen på vägen hem hoppade jag o Angie in vid strå o käka en sjuuukt god pizza:$$

Asså idag har varit så bra dag! Först stan med Jenfi o Angie köpte fina saker o vi fikade o allt sen jobb lite snabbt o lagomt många timmar sen stall som gick braa idag och sen pizza och nu sitter jag hör och ska snart hoppa i duschen.

Nu ska jag duscha!

Puss!



Av rebecca - 10 augusti 2011 13:38

Vi tröstade oss med lite handling och fika jag Jenfi o Angie. Värsta fyndarna! Köpte två tröjor en stickad mysig och sen en lite finare typ längre topp:)Blir perfekt till mitt nya halsband också.

Sitter och taggar lite jobb jag börjar tre jobbar till sex sen  ska jag hem imellan för Angie är supersöt och mockar o fixar åt mig så ska jag rida för Madde ikväll. Hoppas hästen är på humör.Igår va han en riktig kärring! Blir bättre med lite hjälp iaf.

Hoppas regnet slutar...

Puss!


Av rebecca - 10 augusti 2011 09:20

Klockan ringde nio och jag är pigg komemr bli nada problem att börja skolan igen juu iaf med morgonpiggheten.

Nu har jag hunnit duscha äta o gjort mig iordning har en lätt klädkris för det regnar o är pisskallt!!!! Vill ha legins men hittar ingen mushig tröja:(

men nu ska jag skynda lite för snart(om en halvtimme) komemr Angie:E

Haha puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards