Alla inlägg under augusti 2011

Av rebecca - 4 augusti 2011 13:48

Älskar o sluta ett det är perfekt! Nyss käka lite o kollar på Oprah men insåg att där jag inte sitta när solen steker utanför. Så nu ska jag byta om o sola!

  

Av rebecca - 3 augusti 2011 21:05

Red Dompis på hoppbanan idag gick helt okej våra skänkelvikningar behövs verkligen tränas på men han kändes rätt pigg o fram efter en stund så han va söt. Kom hem för tjugo minuter sen o sitter o funderar på om jag ska springa idag eller imorn kväll.

Asså jag kan verkligen inte sluta lyssna på Daniel Adams Ray! Han är beroendeframkallande...<3

Av rebecca - 3 augusti 2011 14:34

Asså det här är videon jag snackade om ja orkar lix inte HAHHAHA. Ni får lista ut själva vad som är kul fast vi vet inte om det är så för ingen kan säga säkert. Men om det är så ska ska jag aldrig mera sjunga offentligt! HAHHAHAHA


O sen har vi den här där man ser mig o Angie med våra röda o blå blinkande glajjor!  

Åh längtar tillbaka sjukt mycket!

Av rebecca - 3 augusti 2011 11:32

Fan vad stek det är idag då! Åker upp till Jenfi o steker där iaf ska bara byta om lite så åker jag. Komemr nog hinna få värmeslag innan jag kommit fram mmm älskar o bo där det är backar precis vöerallt vart man än ska...

Dompis ska rida idag också blir nog ett pass på hoppbanan ikväll när det svalnat av komemr ju fan dö annars .

Puss!

Av rebecca - 2 augusti 2011 23:38

Älskar att jag är ledig imorn<3

Men nu blire att dejta kudden!

Puss!

Av rebecca - 2 augusti 2011 21:16

Åkte till stalelt fixa allt o sen gick jag Angie o Dompan till hoppbanan o jag red fram Angie fixade lite hinder o bommar. Så travade jag fram på bommarna o sen galoppa över ett litet kryss från båda hållen o galoppa lite runt hoppbanan. Och idag kändes det som han gallopera! Eller ja tog i lite mer änvanligt haha. Lilla sötnosen!

Men i morn ska vi dressyra igen iaf   

Sen tbx til lstalelt fixa hästen o sen gick Angie hemo  jag cykla breve. O nu ska jag snart hitta nån slags ork att gå och duscha. Fattar inte att man blir så sjukt seg efter stallet. O ch jag som inte vilade något förut heller:( Kommer sova t ett eller nått imorn:$

Men snart ska jag duscha o sen titta lite tv.

Puss!

skrutten

 


Av rebecca - 2 augusti 2011 15:24

Asså jag vaknade ju astidigt o va pigg kan lova att när klockan slog tolv på förmiddan o jag hade lunch var jag dötrött! Så jag var seg resten av dagen så det var skönt att komma hem. 

Ska åka till stallet runt fem typ o rida Dompispompis.

'Okej här komemr videon jag snacka om igår hahaha orkar inte.

O Daniel var bäst på hela jävla putte!

Jag hitta inte videon:((((((((((((((((((

Aja kan kolla mer ikväll men ärligt Daniels musik stavas

KÄRLEK  

Av rebecca - 2 augusti 2011 06:22

Asså jag vaknade fem i halv 6 o va pigg så jag är fortfarande pigg. Felet kommer bara vara att jag komemr vara dötrött när jag kommer hem sen då istället. Iaf ska iväg o jobba nu o slutar tre. Hoppas att det är stekväder för då kan jag sova lite i solen sen för det kommer vara för varmt o rida. Får vänta tills kvällen så inte stackrs hesten blir ledsen. han har ju lite humör ibland-.-'

Angie ska hjälpa mig lite så ska jag hoppa idag om allt blir som det är tänk hihi.

Nu ska jag kanske göra mig klar?

skrutten:$

 

Ovido - Quiz & Flashcards