Alla inlägg den 2 januari 2011

Av rebecca - 2 januari 2011 22:26

Jag har jätteont i huvve så ska sova nu. Imorn äre måndag i måndag som sista veckan på lovet:'( Asså lov=(L) längtar inte tbx till skolan. Börjar få smått panik över matten också...

Nu ska jag sova bort mina problem.

God natt!

:P

Av rebecca - 2 januari 2011 20:21

Idag hare minst sagt varit en slpp dag. Fast egentligen inte var ute o gick förut behövde tänka lite med min ensamhet o musik. O innan jag gick slumrade jag tyop en timme mellan ett o två typ o väntade på att min mobil skulle ladda.

Sen när ja kom hem ser ja att det är "inte utan min dotter" filmen. Jag har bara läst boken så då kolla jag på den. Tårarna rann som vanligt men den boken borde ni läsa. En sann histora också. Ah shit.


Sen körde jag lite cross nyss och kollade klart GG säsong ett. Ska låna Hannas säsong tre någon dag:D

Nu ska jag hoppa i duschen!

  

Av rebecca - 2 januari 2011 11:57

Jag är så sugen på att pierca tungan fast ja vågar inte och vill inte läspa resten av livet haha;)Men det är så galet snyggt!

Idag är planen att göra matte iaf sen äre obestämt. Något som är väldigt bestämt därimot är hur mycket jag längar efter asfalt, sjön blir flytatnde igen,solen, gräs, fiskmåsar,grillning och solning=SOMMAR! JAg blir glad bara det blir vår igen ja lovar. Så trött på allt äcklig snö åhhh.

time to read bloggs:)

Av rebecca - 2 januari 2011 00:47

Nu ska jag sova. Ska försöka gå upp i rimlig tid imorn. Så jag kan skriva om hela min årsresumé kanske?

Pulka var kul man blir som 6 år igen. Jonnas pulka gick asfort o vi körde 2 i den...kunde slutat illa.

Ne time to sleep

Natti:)

  


Ovido - Quiz & Flashcards