Alla inlägg den 12 januari 2011

Av rebecca - 12 januari 2011 21:29

Ledsen för dålig uppdatering idag men det har full rulle sen morgon t kväll. Var ju i skolan s såklart kom 5 min sent för att det är så jävla halt ute och jag var så arg när jag kom till skolan så åhhh! Hatar is och snö det räcker med det nu!

Sen åkte jag o mami dirr till Örebro och gick en kortis på marieberg och jag råkade köpa en till skinnjacka men den va galet snygg och halva priset såp jag kunde inte låta bli  

  

Sen blev det en ring också som kosta 24,50 haha rean loves me. men de var riktigt Becca så den blir nog en favorit kan jag tänka mig

Fast det bästa köpet utav allt var denna. Äntligen. Inge mer kläder på golvet. Ahh super. Så jag är helnöjd med mina köp. Mitt bakonto mindre nöjd men aja stidiebidrag snart så. Nu ska jag hoppa i duschen och sen läsa lite.

Kolla suuuuper!(yyy  

Ovido - Quiz & Flashcards