Alla inlägg den 5 januari 2011

Av rebecca - 5 januari 2011 22:25

Jag är trött

har ont

o är mer trött

så nu ska jag sova o stalla klockan på nio imorn...dags att vända tillbaka dynget=tbx till den bittra verkligenheten.


Lov är som en dröm men någon gång måste man vakna o inse att det är prov o arbeten och att ens framtid väntar på en.

Godnatt.)     

Av rebecca - 5 januari 2011 19:55

Drog iväg lite spontant till Jonna ringde o undra om jag ville kolla film med henne o Mimmi:) Så nu sitter jag hos Jonna med Mimmi o Jonna är på middag?

spenderar kvällen här iaf:)

Puss!

Av rebecca - 5 januari 2011 17:13

Vauteochgick med en galen Donna nyss! haha helt pucko är hon springer uppepå snövallarna o helt galen och när jag blir arg på henne blir hon busig? Knäppa hund  

Men andledningen till "wiie" är att jag sprang sista biten hem typ från bergslag och det kändes bra så antar att jag kan köra igång igen  Ingen hosta inte för mycket snor (sorry;) bara kondisen att bygga upp igen. Tänk när det är sommar och man ska springa sena sommarkvällar i spåret i linne och shorts. Underbart.


Nu ska jag ta tag i min matte efter jag ätit.Ska försöka mig på det nationella träningprovet jag fick.

Börjar känn mig stressad över matten om jag ska vara ärlig:((


  

Av rebecca - 5 januari 2011 12:28

Yes har sovit tre timmar inatt bra Becca  

Men det var skönt att gå upp i rimlig tid faktiskt. Det gick bra hos tandis också btw.

Jag håller på o laddar mobilen för ja ska ut på långprmenad sen man får ju passa på när det inte är antartiks ute.)

Har inte så mycket mer o skriva.

så hej då länge:)

Av rebecca - 5 januari 2011 01:45

Japp jag ska vara hos tandläkarn i Örebro om exakt 5 timmar o 40 minuter?

Sanningen är att jag fastnade vid Gossipirl igen! Men det var galet spännande och lite sorligt fakitskt.

Mimmi kom o joinade mig och Jonna sen under kvällen. O Mimmi MiBe.blogg.se ska skapas!  

Nu ska jag sova iaf. Kommer döö imorn bitti......

Godnatt puss!;)

Ovido - Quiz & Flashcards