Alla inlägg den 25 januari 2011

Av rebecca - 25 januari 2011 21:58

Det blev inte alls så stressigt som jag trott.

Red Prince på lektionen och det gick riktigt bra fakitskt visst formen är ju inte lix men ibland så. Duktig var han iaf.

Efter det hade jag lite "kolla när Therre mockar terapi" det är verkligen lugnande på något märkligt sätt. Sen gick jag upp till Loffe och mockade och pyssla med honom sen gck jag ner o skritta.Sen gick jag upp gen borstaste av Loffe och pratade lite med Madde och sen åkte jag hem.


Skulle ha pluggat svenska men fastnade framför JerseyShore för dom har blivit sjukt mkt roligare/galnare än 1 säsongen så om man börjar kolla kan man inte sluta. Och nu fastnade jag här antar jag. Måste kvällsläsa alla bloggar   


Och ja måste säga att det är ett under hur denna dag kunde sluta bra så som den började. Ja säger det jag är inte hel utan stallet och hästarna  


Godnatt:)

Av rebecca - 25 januari 2011 15:00

Mina tisdagar är alltid stressiga för jag rider ju så tidigt och nu går det ju inte allför snabbt att cykla heller. Längtar ångot sjukt mycket till våren. Hade en rejäl utskällning på vädret förut vill jag lova elelr imorse va det gud va arg jag var men ibland känns det som att allting bara jävlas med en.


Nu ska jag byta om och cykla till stallet iaf:)

Puss!

  

Ovido - Quiz & Flashcards