Alla inlägg den 11 januari 2011

Av rebecca - 11 januari 2011 22:08

Bland de bästa scenerna i GG så är Chuck och Blair i limon en utav dom. Och det är tack vare musiken!

Den här låten har verkligen blivit en stor favorit hos mig spelas jämt varje dag.

Jag kan inte förklara i ord hur bra den är. Texten är underbar!

Lämnar er med den o nu ska jag sova!

Puss!

Av rebecca - 11 januari 2011 20:22

Thihihi mina löshårsplaner börjar bli allvarliga!:D Sitter o kollar på massa hår nu.

 Fast ja mår sjukt illa av att det är någon annans hår i verkligheten   tur man är blond iaf går lite lättare då.

Men det är lite klurigt att veta vilen färg man ska ha men de går ju att färga o klippa till så:)


Åkte till stallet efter skolan och red Prince det var bara jag o Jonna vi börjar bli bortskämda med att det alltid är vi bara på lektionen. Men Prince var duktig lite mkt skak på huvvet bara! Men de har ju med styrka att göra. Kändes hyfsat på slutet  iaf. Åkte med Jonnurt hem och sen har jag käkat och kollat på löshår.


Sitter fortfarande i stallkläder  

Men jag jobbar på att komma til duschen.

hihi.



Ovido - Quiz & Flashcards