Alla inlägg den 20 januari 2011

Av rebecca - 20 januari 2011 21:43

Yes ja menar coppar man från wikipedia måste de ju bli MVG? Rigth?   

Heheh.

Ska kolla tv nu så ja får göra något roligt ikväll tur Jenfi underhöll mig när jag skrev uppsats iaf. Fredag imorn gött!

Ja säger godnatt nu:)

Puss!


Av rebecca - 20 januari 2011 21:04

Sitter här och kan inte skriva min uppsats säger nog att ja glömde o gör den i helgen istället  

Sitter o lyssanr på Daniel adams ray o bara längtar sönder till PUTTE! Ja komemr dö när han spelar! åhhhh ge mig sommar o putte!


Av rebecca - 20 januari 2011 20:31

Yes började med att gå men jag var så jäkla spingig så jag sprang resten av min promenad:)Känns bra längtar ännu mer till våren när man kan springa i aggerudsspåret. Donna skötte sig primaballerina så guldstjärna till henne.


Har nyss käka lite gröt och ska börja skriva min uppsats om Charles Darwin= BORING

Jag kan skriva om Charles Bass istället aka Chuck som i Chuck i GG. Undra vad naturkunskaps läraren skulle säga då hehe.Busigt O lärarn har typ vart magsjuk så vi vet inte ens om han komemr imorn. O tänk om jag sitter här en timme o gör min uppsats när ja kunde gjort så mkt annat den timmen mitt rum ser inte allför vakert ut tex.

Aja får väl offra min timme.

  

Av rebecca - 20 januari 2011 17:20

JAg vill ha mitt löshår nu.

Kan beställa nästa vecka! Känns som ett år dit ju.

ja måste skaffa ett jobb...snart dags att söka sommarjobb. Förhoppningsvis får jag sommarvik och jobbar hela sommarn lång. Ska söka inom vården så jag kanske vänjer mig någon gång.

Nu ska jag stoppa hörluarna i öronen väcka den lata hunden därnere och gå en riktigt långprmenad och rensa mitt huvud på allt negativt.

Av rebecca - 20 januari 2011 16:47

Att säga att provet gick dåligt är e stor underdrift för de gick ÅT HELVETE!

Självklart allt som inte jag kan kommer. Men kan ja förvänta mig något annat igentligen?Åhhh ångest-.-'


Slutatde tjugo i fyra efter en timme träning med patient från säng till rullstol o lite fika. Tur man har väldens bästa klasskamrater.

Nu ska jag läsa lite bloggar!:)

Ovido - Quiz & Flashcards