Alla inlägg den 13 januari 2011

Av rebecca - 13 januari 2011 21:10

Varför kollar jag på skräckfilm sjääälv fööööööööör? Fast den var inte sååå läskig faktiskt. Men den var äckligt bra!

Den enda film jag aldrig kommer kunna kolla på utan att dö är the ring. Jag vet den är gammal o inte såå läskig men den filmen går inte. Jag HATAR hon lilla tjejen det går inte usch fy mardrömmar.

 

Iaf mår inte så bra så jag sitter o funderar på om jag orkar tvätta mitt hår. Eller locka det imorn o dra i lite torrshampo låter bättre. Slutar ju ändå tjugo över tolv. Men funderar på att sitta kvar med Jossan o göra lite matte om hon ska på matten imorn. Ah får se.


Fan va trött jag är.

Nee nu väntar duschen.

Natti:)

Av rebecca - 13 januari 2011 16:49

Äntligen hemma höll på att frysa häcken av mig när jag gick home från skolan. Det blev två väldigt sofa sista lektioner. Men lite städning(matrialvård) och lite om åderförkalkning och blodpropp. Fick G+ på provet också ja som inte läst på ett skit!

Nu ska ja sluta rabbla tråkiga saker om skolan. Fick hem HM's vårkatalog igår och det var myyycket fint där i!Längtar nått sjukt till våren trött på att se ut som, den här--->  !


Planen är att gå och byta om till mjukis och göra matte. har somsagt panik över mitt prov..............som är nästa torsdag......

Av rebecca - 13 januari 2011 11:39

Yes har ju jättelång dag idag men nu har vi lunchrast på en timme iaf. Sen väntar ergonomi o omv. Papi var snäll och körde mig till skolan idag iaf. Började med att kolla på en skitdålig film de sämsta jag sett!

Hela klassen eller ja vi var 5 stycken dähöll på o dö för den var sääääääääääääääääääääääääääääääääämst-.-'

Nu ska jag gå ner o göra lite matte iaf:)

Ovido - Quiz & Flashcards