Alla inlägg den 23 januari 2011

Av rebecca - 23 januari 2011 22:15

Mötet gick bra känns himla skönt att det är ur världen och Jonna kommer fixa orförande finfint.  Efter mötet blev de lite käk och sen gick jag upp till Loffe mockade ställde fram maten och pysslade.

Gick ner till nya där det var en provred och hoppade, träning på andra sidan(ingen mellanvägg) o sen jag o två till som red så jag kände mig ganska mycket ivägen vart man än va.

Så red inte så länge men han kändes fin! Har ju han på tisdag också så hoppas det går lika bra då. Efter jag ridit hängde jag på läktarn hade lätt söndagsångest oh kollade träningar. Så länge sen man bara va i stallet. KOlla träningar i fleeeeeeeera timmar kunde jag göra förut sena kvällar. Eller sitta vid hoppbanan och kolla när folk hoppade . Åhh vad man önskar att man kunde spola tillbaka tiden ibland.


Imorn är det ksola inte taggad alls vi ska in till Dgf för ett skolarbete också. Går nog bra.

Nu ska ja bädda ner mig isängen o sova så ja är pigg tills imorn:)

Puss!

  

Av rebecca - 23 januari 2011 11:43

Idag äre äntligen årsmöte med usket ska bli asskönt att inte vara med mer. Det var roligt men roliagst när det vara alla vi lix. Det börjar klockan ett och ja fattar inte varför ja satte det på sämsta tiden....

Har LOffe idag också o dom komemr in 4:a så blir ju endel väntetid där. Typiskt.


Vakna runt tio snodde mammas täcke o har legat i soffan och slökolla nån halvdålig film. Äkta söndag lix.

:)

Ovido - Quiz & Flashcards