Alla inlägg den 22 januari 2011

*

Av rebecca - 22 januari 2011 23:23

jag kan inte länka DARs låtar!typiskt

Av rebecca - 22 januari 2011 23:15

Träffa ju Jossa och Emelie först på hockeyn och vi säger att vi inte gillar mora! Vi hatar deras äckliga fulla gamla gubbe klack  med en jävla trumma som pekar på oss o vi gillar defenetivt inte gubben som tog av sig tröjan 24/7.

Fan att Bofors inte vann!


Sen hämtade mami mig o jag åkte hem käka åkte till konsum där ja även mötte upp Mimmi köpte lite gott och sen skjutsade mamma oss till Jennifer. Lite seanre kom Jossan också o det slutade med att alla satt i Jennifer enorma säng och hade tjejsnack. Mys. Länge sen man bara satt o snacka om allt lix.

Men nästa gång blire lite chillkrök på det också perfa  


MItt huvud dunkar nu o jag avslutatde min kväll med DAR dum av dig. Jag totalt ÄLSKAR den låten.

Natti<3

Av rebecca - 22 januari 2011 14:52

Möter upp Jossan o Emelie för lite hockey om dryga timmen. Målade mina naglar förut o de är inte lätt när dom är typ 1 cm. Nu kommer min bror o stör så jag inte får blogga ifred.

Nu ska ja föna håret o fixa t mig litte.

Puss!

Av rebecca - 22 januari 2011 11:06

Jag älskar Grease den filmen är ju helt underbart bra!

 När ja käkat frulle gick ja ner o slog på tvn o så visar dom grease 2 och helvete va dålig den var!Usch får rysningar sjukt dålig.


Sugen jag är på at kolla på massa gamla filmer typ grease disney djugelboken, törnrosa, snövit, askungen åhh och lilla fula ankungen! Den är ju så NAW som det kan bli lix.  Såna här små korta disney filmer som de var mella pogrammen på disney channel åhhh den med kvarnen som det blev storm i o alla djuren är helt jätterädda o sen så blire fint väder och alla torkar.


Hur får man tag på alla såna filmer för ja tror inte kortisarna finns på dvd måste kollas upp.


Mimmi har inte vaknat än hoppas hon vaknar sanrt så vi kan gå ner på staaan. Hörde att vi fått en ny affär det var ju inte illa (haha).

Btw har jag blivit helt kär i Daniel Adams Rays musik den är ju sjukt bra!

"jag blir så dum av dig säg bara till när och hur"



Ovido - Quiz & Flashcards