Alla inlägg den 21 januari 2011

Av rebecca - 21 januari 2011 23:46

KOllade på kalle o chokladfabriken hemma hos lollo har faktiskt aldrig sett den förrens nu  Men den va inte så jättebra....

Iaf sen blev de promenad hem med jenfi och Mimmi och även lite prat med Mimmi innan vi skildes åt. O mina älskade mjukisar med röd text på gick söner! Eller de va redan sönder men nu gick de ritkigt mycket sönder. Buhu tur ja har några med blå text. Ska köpa nya snart.


När jag kom hem var jag så enormt chokladsugen för vet ni jag blir aldrig godissugen jag blir chokladsugen. Men ja åt två mackor o drack ett glas oboy istället. Men skulel inte druckigt obyen fyfan va illa ja mår nu de är ju som att dricka socker typ.

Nu ska ja kvällsläsa alla bloggar sen tvätta av mig sminket o gå och lägga mig i mitt ostädade rum får ta tag i det imorn.


Imorn blire stan med Mimmi på förmiddan och litte hockey på eftermiddan. Perfa!

Puss!

  


Av rebecca - 21 januari 2011 19:20

Yes åker o möter upp mimmi o senare jenfi o Lollo:)

ha en brakväll o busa inte för mkt nu:D

Av rebecca - 21 januari 2011 12:19

Jag vaknade nyss  

Känner mig helt utsliten ärligt talat vet inte varför. Ska va duktig o skriva om min kopierade uppsats i helgen så jag kanske har något vettigt att lämna in.

Käka nys frukost försökte kolla lite tv men Fredrik hade dosan och han kolar bara på tråkiga saker så jag hamnade här istället.

Ska ut o gå lite senare är ju underbart väder.

Känns inte som att det är fredag jag är lite sugen på att gå ner på stan ensväng också men få se ad jag hittar på:)

Ovido - Quiz & Flashcards