Alla inlägg den 26 januari 2011

Av rebecca - 26 januari 2011 21:00

Vad är meningen med att ha svenska vi snackar j uredan svenne lix??;)

Nu ska jag sprendera resten utav min kväll med svenska boken.

Håret har alla clips på så nu ska jag bara boka frisörtid tänkte gå ner på stan på fredag så bokar då.

Imorn börjar jag åtta slutar fyra ska på kurs på centrala tio i fem o hinna göra synundersökning innan det. Yes busy girl.

nu ropa svenska boken:((((((((((((((((((((((((((

Av rebecca - 26 januari 2011 17:23

Här sittr jag och syr på clips på mitt hår. Trodde det skulle sitta på men nope. Fast gick helt okej att sy fast har ett kvar bara för jag vill ha fyra stycken så man känner att man inte kommer tappa det.

Nu ska jag byta om och åka till stallet och ta hand om Therres hest.

Tänkte lägga upp bild på håret sen men det ser helt sjukt ut när det är på för det är lix alldeles för långt! Trodde jag skulle skratta ihjäl mig förut. Men ska ju klippa til ldet så.

Yes stall var det!:)

Puss!

Av rebecca - 26 januari 2011 14:40

Idag är det en bra dag!  

Godkänd på matte prover= G i matte= aldrig mera matte för mig i skolan och det är ju bara sjukt underbart.  

Mitt hår har kommit! Ihhh ska hämta det när mamma kommer  

Solen skiner  

Jag ska till stallet  

Seriöst kan min dag blir bättre eller?  

så där glad är jag idag  

  

Ovido - Quiz & Flashcards