Alla inlägg den 10 januari 2011

Av rebecca - 10 januari 2011 18:58

Ibland blir jag såhär supermegapysslig. Om jag blir det i stallet kan jag rykta hur länge som heslt eller göra rent krubbor/vattenkoppar eller smörja. När jag blir det här hemma har jag börjat städa mitt rum. Kanske finns en chans att jag med kommer bli ordningsam någon gång;) Nee men skämt o sido det var skönt att städa mitt rum ,byta lakan och sånt där smått. Jag plckade mest undan grejor och vips så vart allt mycket bättre.

Längtar tills på onsdag när jag och mami ska till IKEA och köpa en sånhär klädhängare om de finsn inne hoppas det! Jag är i stort behov utav en   Min garderob är full jag får inte plats med mer lix. Fattar inte att jag har så mkt kläder...kul grej.

 NU därimot ska jag vänta på att pappa lämnar tvn så jag kan slå på GG och köra cross.

   


Av rebecca - 10 januari 2011 16:59

Guud va skönt att få bort min äckliga utväxt!ew på den ,) O det var himla skönt att klippa sig också.

Vi pratade lite om löshår och jag är så himla sugen på att skaffa det. Asså ett träns då som man kan ta i och ur så sliter det inte så mycket på mitt riktiga hår. Mitt hår kanske är långt med det är tunt löshåret skulle fylla ut det lix.

Tänk om man hade Serena/Blake Lively hår!

Var hemma iaf runt två käkade gick en sväng med Donna kolla lite GG och nu tråkar jag ihjäl. Min plan var ju att gå ut och springa idag men det är ju ishalka och jag vill helst ha hela ben. Ska nog bädda ner mig och fortsätta läsa min bok. Igår kunda jag inte sluta kan inte förstå hur människor kan vara så grymma:(

Får köra lite cross sen så att dagen blir lite vettig iaf,)

Av rebecca - 10 januari 2011 11:24

Yes ska va där tolv mami skjysar mig så det var snelt. Antar att vägarna inte är allför mysiga?

Imorn äre skola back to real life:(

1 termin kvar med bla 5 veckors praktik. Vi ska lära oss ta venprovtagning och massa mer. Men att sticka nålar i människor gör nog mig mest nervös jag själv är ju sprut rädd..(A)

Ska läsa genom lite bloggar och se göra mig iordning lite.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards