Alla inlägg den 27 januari 2011

Av rebecca - 27 januari 2011 21:20

Yes nu får jag snart börja köra bil då. Sååå busigt!!!

Kursen var helt okej spec om har en som heter Ida Bengtzing breve sig som målar, skriver berättleser på engelska och skriver på bananskal. HAHA  shit vad jag skratta! Så synd att vi inte kan göra allt som är innan körkortet tillsammans.


Så skönt att ha det gjort. Och jag är inte sjuk än wiie. Nu ska jag läsa bloggar och sen duscha. Ska ju ha gjort om man Charles Darwin uppsats men den dåliga jag gjorde får duga. Knaske får G- om jag har tur.


Asså min busighet börjar komma tillbaka. Imorn äre träning på schemat under dagen iaf har varken sprungit, kört cross elelr varit ute och gått:( Jag som brukar gör nått varje dag iaf. Så det blire imorn och senare hockey ju.

JOssa och Emelie skulle ju följt med mig hem sen man papi är ju sjuk så:( typiskt.

Nu ska jag läsa bloggar!

:D

Av rebecca - 27 januari 2011 16:11

Jag tänker inte bli sjuk så det är så! För att idag ska jag ju på övningskörkursen och imorn blire lite hockey och sen ska Jossan fixa en grej till mig. Så nej tänker inte bli sjuk. Stod och dunkade huvvet i skåpet förut o sa till mig själv att inte bli sjuk...undra om det hjälpte?

Mår ju lite illa buhuuu.

Kul om jag drar värsta spyan på kursen bara hehehehe sorry lix.

 NU ska jag gå och sätta upp mitt hår i en bulle byta kläder och sen kolla vart jag har mitt leg.

Puss!

ja sökte på keg o så kom detta upp...




Fräshhh ;eeeeeeeeeeeeeeee



Ovido - Quiz & Flashcards