Alla inlägg den 7 januari 2011

Av rebecca - 7 januari 2011 14:51

Varför säger man"run forest run"? Har aldrig fattat det....

Var iaf ute och sprang och det känns ju nu när man ite sprungit på några månader. Mötte Jossan ,Jessie och Sofie i farten också haha  

Det var ganska skönt och stanna när jag var klar och jag visste inte att man kunde ha så många olika slags håll. Höger "lunga" höger axel/nacke blev sen väster "lunga" vänter axel/nacka tbx till höger lite ovanför höftbenet och ja ni fattar. Men jag är en figther och jävigt envis så inte fan ger man upp för det gör lite ont. Kondition är jobbigt att bygga upp men härligt när man har den. Nu låter det som jag har asdålig kondi men det har ja inte men det är en vinterkondis dvs inte superbra(A)

Av rebecca - 7 januari 2011 11:58

Ah nästan iaf. Klockan ringde tio jag drog mig till halv elva. Käka frulle tog med Donna och gick upp till Mimmi och hämtade lite saker sen hem igen så jag kom hem för en stund sen.

Nu ska jag röra lite på mig och ikväll blir det av att fira Achi spom fyller 18! Grattis!

  

Ovido - Quiz & Flashcards