Alla inlägg den 16 januari 2011

Av rebecca - 16 januari 2011 23:02

Yes sundaynigth de blev promenad cross och lite film chill som det ska vara  

Facebook laggar fan sönder!

Ska sova nu iaf imornväntar ännu en vecka med skola. O i veckan är det äckligt mycket med saker. Men men tider går ju så sanrt är väl denna vecka också slut. Och jag vill ha studiebidrag nu är något enormt sugen på några snygga ringar och armband.

Nu ska jag dejta kudden:)

Natti!

Av rebecca - 16 januari 2011 17:10

Så ledsen för mitt tjat om vädret men åhhhhhhhhhhhh.

Suttit inne heeeeeeeeeela dagen för de var tydligen pisshalt ute. Jag klarar inte mer vinter jag gå i ide, flyttar, eldar upp all snö jag gör fan vadsomhelst för att få vår tillbaka! Så man kan vara ute åtminstonde! Äre för mycket begärt eller.


NU drar jag på mig isbroddar och går ut innan jag blir galen här hemma. OMG säger jag. Raslösa tjejen.bloggplasten.se typ.

Av rebecca - 16 januari 2011 13:38

Gud vad skönt att det regnar! Känns som de blir lite närmare vår iaf om snön kommer bort.

Vakna runt elva va aspigg gick ner käka kolla nån halvdålig komedi och har jag gjort lite matte tog nyss en pause gick ner käka lunch o nu sitter jag o mumsar på ett äpple:)

Ska fortsätta med matten snart.

Jag undrar om det är halt ute? Får ta reda på de sen.

Puss!  

Av rebecca - 16 januari 2011 00:07

Stallet gick ra Loffe var urgullig som vanligt!   Ska försöka komma upp lite mer men skolan stryper mig för tillfället.


Mimmi o Lollo kom hir runt nio för massa massa prat! Mys. En himla bra lördag kväll och bra planer blev gjorda. Nu längtar jag till sportlovet kan jag lova  

Nu väntar iaf sängen!

Puss!

O har jag sagt att jag har jordens bästa vänner? Ni är jordens bästa vänner<3

  

Ovido - Quiz & Flashcards