Alla inlägg den 4 januari 2011

Av rebecca - 4 januari 2011 19:49

Haha Therre det kommer! Asså resten av året jag jobbar på det  


Annars sov jag till ett idag somnade typ 3. Sen blev det stall och ridning jag gick til lstalelt ramlade 3 gånger o en gång framför en bil. Dom i bilen måste trott att jag var full! haha.

Som en annan gång då cyklade jag ner för bussbacken o det var ashalt så bromsar jag så en bil ska kunna köra men då bromsar den så att jag kan köra och när jag bromsar så ramlar jag o dom i bilen dog utav skratt!


Iaf red en duktig Prince idag. Ett par små sporrar o allt hade varit perfa! Men han va jätteduktig!


Nu blire GossipGirl kväll med Jonna.

  


Av rebecca - 4 januari 2011 00:57

1: Jag har totalt vänt på dynget!

2: Vi har lov så det får vara okey

3: Varför är alltid första säsongerna bästa av mina serier?

4: Vafan varför är Hilary Duff med i GG för? Åhh så dålig är hon Tyra Banks va ju inte heller något att hurra för.

5: Chuck soo hot!  

6:Jag är inte trött

  

Ovido - Quiz & Flashcards