Alla inlägg den 24 januari 2011

Av rebecca - 24 januari 2011 21:40

Yes nu äre beställt betalat så nu hoppas ja att det komemr den här veckan  

Det har varit en lugn kväll kollat lite tv tänkte gå ut och gå men kom inte upp ur fotöjen förrens klockan åtta typ så det blev lite cross istälelt framför Jersey shore och top model.

Då var måndag slut och imorn slutar jag två och börjar tjugo i tio med idrott det kallas soft.

Nu ska jag gå och plocka på mitt rum.

Har nämligen flyttat ut igen och sover numera i gästrummet...

Nu måste jag verkligen gå!

Godatt:)

bild sen Norge man ska inte lämna busiga svenskar i KTC...:D

  

Av rebecca - 24 januari 2011 16:47

SKoladagen kan nog summeras tråkig...jag Jossa Emelie åkte in till Dgf för att träffa en socialsekreterare om vårat arbete om missahnde och jaa inte så givande precis. Så vi missa lite lektionstid och när vi åkte tillbaka hoppade jag av lite tidiagre och gick hem för ja va ledig på eftermiddan.


Sitter och försöker måla mina naglar för det blir aldrig bra. Måste köpa nytt nagellack så jag måste ner på stan någon dag.

Och idag ska jag köpa mitt hår!  Ihh:D!

nu ska jag läsa bloggar.

Ovido - Quiz & Flashcards