Alla inlägg den 28 januari 2011

kul

Av rebecca - 28 januari 2011 18:29

Att det inte blir någon hockey elelr kul fredgskväl lför mig för ag mår så sjukt jävla illa. Bara vänta på att bli magsjuk. Great!

Ska byta om till mjukis och bara dö en sekund.


Av rebecca - 28 januari 2011 17:13

Överlevde just ett riktigt må illa anfall jag ska inte bli sjuk! Sen vet man ju inte om det är inbillning bara lix.

Aja känner mig bättre nu iaf.

Hade ingen samhällskunskap så det var skönt jag Jossa och Emelie gick ner på stan och kika lite. Sen gikc jag ner till Broadway förja skulle boka klipptid så hade dom en om en timme. Perfa så jag åkte hem hämtade håret och åkte igen så klippte vi till löshåret då. Blev så hiiiiiiiiimla fint!  Karro är verkligen jätteduktig!


Sen åkte jag till mormor och morfar så var jag där tills halv fem typ . Så kom just hem nästan. Mår lite lätt illa hehe kul ska lägga mig ner en stund. Jag vill ju verkligen på hockeyn om det komemr mkt folk lix hoppas de.

Men super att håret är fixat nu iaf.

Så nu ska jag vila en stund,

Tänkt lägga upp "före och efter" bilder sen på löshåret:)

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards