Alla inlägg den 19 januari 2011

Av rebecca - 19 januari 2011 21:46

Yes domedagen imorn då. Beeer til lgud seri att jag klarar provet!

Så jag kan börja blogga om något roligare än läxor hela tiden

Ska hoppa i duschen nu iaf och sen sova om jag kan är så jävla nervös så det är helt sinnes bara längtar tills jag kan gå ut från aulan och vara klar med provet.

Okay.

wish me luck<3

Puss!

     

Av rebecca - 19 januari 2011 15:36

Sitter med Anchis hårförläning i och bara döö längtar tills ja får mitt hår!

Tjockt långt mm underbart. Platt.

Skolan rulla på gött med sovmorgon. Hann även göra klart svenskan idag på hålet så det var prima.

Nu ska jag fortsätta pyssla med håret för att den spendera min kväll i matteboken. ska försöka hinna med att röra på mig också få se om det blir spring elelr cross.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards