Alla inlägg den 9 januari 2011

Av rebecca - 9 januari 2011 23:01

Jag lyckades fixa till all musik i både mobil o mp3 efter mycket om och men, Men nu äre fixat iaf:)

Körde lite cross förut och har annrs mest pyssalt med musiken då och kollat lite GG. Mitt samvete mår inte inte för bra när jag tänker att jag har matteprov om dryga en vecka...men man känenr inte allför stor motivation när det är lov.Men ingen motovation till mitt IG heller.


Imorn ska jag o klippa mig och o så bli blond igen min utväxt är hemskt.

Men nu ska jag mysa ner mig i sängen och läsa bok.

Puss!

  

Av rebecca - 9 januari 2011 16:55

Sämsta dagen på året hittils kan jag lova! Jag berätta ju att alla mina låter INTE försvann sen skulel jag lägga in låtar från telfon til ldatorn sen till min mp3...tror ni inte att DÅ försvinner all musik??

Som tur är fattar ja tyyyp hur ja lägger tillbaka all musik igen asså snart suttar ja telfon genom fönstret för ja sa inte till den att tömma sig på musik utan den skulle kopiera några låtar bara idiottelefon.

 

Va nyss upp o hämta GG hos Mimmi var en väldigt mysig promenad förvånad över att jag ens lever så jävla halt och blött som det va! När jag ska gå ner från en trottoar typ kommer plogbilen just så då fick jag lite mer snö att trampa i.Tnx


Och på det så laggar det sönder när ja lägger tillbaka musiken igen.  

Brb ska gå o sutta telfonen genom fönstret!!!

Av rebecca - 9 januari 2011 14:14

Min mobil funkar igen!  

Efter jag tog s'r den så bah funka den :D

Håller på och fixar musik till min mp3 som jag har när jag springer och ska börja använda när jag går om det är regningt och blött ute så brhöver inte mobilen döö(A

hihi bus

Av rebecca - 9 januari 2011 13:33

Asså min mobil funkar inte o nu är bilderna borta också! KUl om mina över 400 låtar försvinner!? ÅHHH ska plocja isär skiten o se om den är fuktskadad vilket jag vet att den är ÅNGEST o skolan börjar på tisdag skola utan mobil= hemskt. Jag har mobil otur ska jag säga till er:( Ja palalr inte en månad till med en gammal piss nokia.


Så nu har jag gnällt klart och ska snart upp till mimmi o hämta min Gossip.

Kunde inte sova inatt helelr så flyttade tbx in i mitt gamla rum och somna som en stock så det var ju bra. Vakna typ ett.

Ovido - Quiz & Flashcards