Alla inlägg under mars 2011

Av rebecca - 23 mars 2011 14:24

Känner mig helt glad idag haha. Don't know why. Solen drogar mig! På ett bra sätt  

Slutade iaf halv två efter en väldigt soft dag.  Jag hade ju jättemycket att skriva om och nu bara blackout. Ny phonen är iaf hel och fungerande än så länge. Och nu har jag 45 låtar det går frammåt.

Nu börjar vi bli klara för våra praktikplatser också jag blev präliminert(stavning?) satt på 3a som är hjärta och medecin typ fast mest hjärta som också var mitt första val så hoppas jag hamnar där. Men ingen annan som ville ha där så de blir nog bra. Snaart går vi ut så himla kul men nervöst!

Ska upp till stallet en sväng idag också måste fixa lite saker.

Men innan det blir de bloggläsning

jag idag

 

Av rebecca - 22 mars 2011 22:12

Tycker de ser såtråkigt ut när man skriver sova men det är precis det jag ska göra.

Invigdt nya telfonen också med ett samtal med Jonna funkade fin fint. Så skkköööntt att ha en MORDERN mobil.


Nu ska jag sova iaf tänkte att jag skulle vara i tid imorn så. Hoppas det är lika härligt väder imorn ihh hade ju skinnjackan på mig<3 är evigt kär i skinnjackor.

Puss!

låånga sommarkvällar vid näset med bästa vänner lääängtaaarr vi till!

 

Av rebecca - 22 mars 2011 21:19

"Fröken Sverige (genomsnittet av alla kandidater) 2004 hade växt 8 centimeter på längden och gått ner 16 kilo sedan hon vann 1951. 2004 var var hon 178 cm lång och vägde 52 kilo, vilket ger ett BMI på 16,4 . Detta är långt ifrån hälsosamt. 1951 var hon 171 lång och vägde 68 kilo. Det ger henne ett BMI på 23,3 vilket är en naturlig och hälsosam kropp"

Av rebecca - 22 mars 2011 17:31

Blev inge nridning våran grupp är typ splittrad? Inga har varit där typ så då har de satt ut oss i andra grupper. Ja vene.  Ska iaf försöka hinna upp imorn och prata med Linda.

Men hann med och titta när Elin red, pratade med Jennifer och lite så. sen cyklade jag hem.

Käkade nyss så ska smälta maten sen vara lite hurtig! så himla varmt och skömt ute också så man blir x-tra motiverad.  

har ju min nya mobil och pyssla med sen också men den var inte klarladdad än men sanrt så.

Puss!

Av rebecca - 22 mars 2011 15:07

börjar känna mig lite hemma där nu. Hehe  

Nej nu ska denna telfon inte gå sönder elelr tappas! mamma sa at om den här inte håller ett år så måste jag köpa en nokia sen. Så nu jävlar.


Ska sanrt byta om och cykla till saknade stallet i det fina vår vädret.

där har vi min nya baby;)

 

Av rebecca - 21 mars 2011 22:29

Idag var jag ute i trafiken på riktigt för första gången körde tre rondeller! var livrädd! nej då men lite shaky var jag allt. Körde korsningar och bara att vara i trafiken är ju nytt lix men om man inte provar lär man sig ju aldrig och jag tror alla tycker det är lite läskigt i början. Det är så sjukt äckligt att få möta och stressande att ha någon bakom sig men det gick bra. Det gick jättebra ärligt talat!    

Kom hem och pluggade igenom idrottsprovet som jag har imorn. Duktigt att börja dagen innan. men mami förhörde mig och det gick bra så hoppas på ett godkänt iaf.

Nu ska jag läsa igenom det igen och sen blunda för idag.

Hoppas på en bättre dag imorn!

Puss!

 

Av rebecca - 21 mars 2011 16:52

Nu får ni se upp ute på vägarna! Eller ja ni runt flygfältet men kanske bli lite vägkörning idag  

Ovido - Quiz & Flashcards