Alla inlägg under mars 2011

Av rebecca - 25 mars 2011 14:22

Tog med gulligull hund på promme och så började det hagla. Honv art helt lesden. Gumman<3.

Nu kommer mamma snart så måste göra mig iordning lite ska nämligen på lite äventyr;)

Puss!

Av rebecca - 25 mars 2011 11:50

Gjorde 3 frågor på historian satt av sista tiden nere i rasthallen utan att göra nått. Naturkunskap redovisa gjorde en Ö uppgift. Sen ingen samhäll för hon var borta. Underbart.

Idag äre fredag och mitt goda humör håller i sig hihi.   

Kom hem precis till desprete housewiwes så det sitter jag och tittar på. Snodde mammas dator för hon är på jobbet. Busigt!

Har inte så mkt mer o skriva just nu. 'Puss!

jag idag

   

Av rebecca - 24 mars 2011 22:06

Jag idag var det en bra dag.Klev just ur duschen och blev så himla trött så nu ska jag sova. Kom att jag ska ta tag i mina arbeten till helgen också tänk att ha dem gjorda före påskislovet.

Godnatt!


Av rebecca - 24 mars 2011 21:23

Igår körde jag bakåt vet ni på crossen att man lix trampar bakåt och det känns i låren/rumpan idag. Så det blev långprmenad men mig min musik och mina tankar det är så underbart ibland. Och all snö är typ bprsta från fotbollsplanerna och cykelbanorna är bara asfalt.Det fanns visst vår ändå.

Och så himla skämmig är jag går och lyssnar på Snow Patrol "Run" live versioenen som är helt jävla underbat så bara sjunger jag jätteögt så komemr det fem gubber som är ute och joggar precis bakom mig.   Fast kan säga att det inte är första gången det händer haha. Tror halva Karlskoga hört mig sjunga eller nått.

Hur kan man inte sjunga med?

Av rebecca - 24 mars 2011 18:01

Stallet fixat= check

Körde från aggerud til lstallet från stallet flygfältet nobel bofors och hem. Jävla äckliga gubbe och tant som inte ser skylten bak åp bilen som de står ÖVINGSKÖR= kan inte köra så bra för jag övar. Ta hänsyn.

Iaf mami är väll lite nervös hehe och jag tycker aööt ska gå fort. Vill helst ha körkort igår lix. Men men haha.

Fast jag måste plugga på trafikregler mer haha vet ju inte när jag ska stanna elelr inte:e


Av rebecca - 24 mars 2011 16:51

Nu ska vi åka Becca bakom ratten  

Idag har jag lyssanr på detta har haft den på hjärnan för länge

Av rebecca - 24 mars 2011 16:18

Jag var dyngtrött igår(kom hem vid sju) och fastnade framför tvn va ju efterlyst och det kan man verkligen inte missa! Jag blir så jävla arg!  Vem fan sparkar någon ner för en rulltrappa?  

Jag och Ida tittade mest runt igår eftersom ingen ville spendera några pengar haha. Och varför är det så bara för man inte vill köpa något så finns det hur mycket fint som helst? Så himla härligt att vårkläderna kommit. Vi var amrikaner HAHAHAHA seriöst jag dör så jävla kul! Kan lova att folk tittade.


Iaf började åtta idag slutade halv tre efter mycket om och men med sega genomgångar och ett prov. Har nog aldrig skrivit så ett prov så fort. Ville verkligen hem! Så kom hem och stekte pannaka HELT SJÄLV. Heheh googla receptet och sen stekte. Satte på 12an och väntade lite inget hände-.-' Sen kom Fredrik och bah du kanske ska sätta på spisen också?    Men efter det gick allt som smort och jag fick en väldigt glad mamma.


Planen idag är iaf att snart övningsköra till stallet fixa det jag behöver fixa . Sen övningköra en stund. Hem och ut och göra något hurtigt.

Sen sova.

Imorngon fredag vilket vi älskar!

Puss på er jg är så himla glad kanske har små små vårkänslor?;)

 


Av rebecca - 23 mars 2011 15:15

Jag och Ida tar en spontan resa till Örebroo haha.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards