Alla inlägg under mars 2011

Av rebecca - 29 mars 2011 13:16

Gött det var när klockan ringde tjugo över 6 imorse snooza till halv sju men gick fakitskt upp sen. Käka fylle fixa mig och sen cykla i äckel snän till centrala. Kom dit och hade riskettan. helt okej bara att jag var galet kissnödig sista halvtimmen trodde jag skulle dööööö. Efter det åker till skolan hämtar böcker och sen hem. Skiter i psykologin orkar inte det idag och jag ar ändå ledig tills ett.


Kom hem började titta på hemskrivningen jag hämtade böckerna för och vet inte vad jag ska göra. Hur jag ska börja elelr någonting. Seriöst värdels frustration! För jag är stressad över skiten också och vill bli klar.  Ska prata med Solveig imorgon. har ju ändå några dagar på mig+ helgen.

Så struntar i det idag och fortsätter skriva om kvinnlig könsstympning så jag kan få något klart.

Usch hatar arbeten vill ut på praktik NU.


Av rebecca - 28 mars 2011 23:02

Jag borde sova vid det här laget! Tur jag ska göra det nu. Imorn blire lite skolk nej då har fått ledigt för imorn bitti är det riskettan som gäller. Tio i åtta. Men ska bli så himla gött att få den gjord så får se om jag orkar åka tillbaka till skolan sen för svenska och psykologi...tveek asså.

Godnatt!

  

Av rebecca - 28 mars 2011 20:09

Crash and burn I will never ever learn  

 

Av rebecca - 28 mars 2011 18:20

Angie kom runt fyra så gick vi ut och gick. så himla skönt väder ute! Men hade vinterjackan på mig och halsduk och det var perfi. Var hemma igen runt 18.00 typ käka lite och nu sitter jag här. Ska börja skriva mitt arbete om kvnnlig kännstympning vill inte för det är så hemskt!

Och nu är det bara en vecka kvar tills våra vänner från Norge komemr hit  Kan inte fatta att vi var där för ett halvår sen. 2011 har gått så fort!

jag och Camilla i höstas

 

Av rebecca - 28 mars 2011 15:26

Sitter och tittar på prison break tog inte lång tid innan jag blev beroende igen!Så jävla bra är det. Men ska inte sitta inne hela dagen Angiepangie kommer klockan fyra så ska vi ut och gåå.  Ute i solen. Ska göra lite plugg också. men nu ska jag fortsätta titta.

Puss!

   

Av rebecca - 28 mars 2011 00:12

Åkte upp till Hanna förut hämtade Prison Break och lämnade gossip blev även en lite pratstund och lite planer    

Så körde lite cross och fastnade såklart framför PB. Älskar det det absolut bästa jag någonsin sett!

Så gissa vem som kommer vara trött tjej imorn. Så nu ska jag sova iaf.

Puss!

nej

Av rebecca - 27 mars 2011 17:56

Från och med nu ska jag införa 30STM förbud på mig själv. JU mer jag lyssnar ju mer vill jag åka och ju mer desperat blir jag på att åka! Är galet kär i dom! O att dom kommer till Sverige när ja inte kan åka är fan inte okej.

Lyckliga jävlar i sommar alltså!

Av rebecca - 27 mars 2011 15:58

Jämt när jag tittar på tv så somnar jag nu för tiden. Jämt. Kanske är för jag jämt tittar på dokumentärer och history channel och tv4 fakta efter maten när jag fryser men ändå. Väcktes iaf utav att dom andra skulle titta på hockeyhelvetet. Spela klart jävla slutmatcher iår tack!? Det är kul att kolla hockey om typ Bofors spelar men på tv äre så jävla lame så de finns inte.


Funderar på om jag ska gå och lägga mig i min varma säng och sova en timme till. Tycker de låter som en bra idé.


Ovido - Quiz & Flashcards