Alla inlägg under januari 2010

Av rebecca - 25 januari 2010 23:05

HAHAHAHAHAHAH detta kan va bland de roligaste jag sett i bloggvärdeln.

http://www.youtube.com/watch?v=HWqe02g-0Jc

Jag kan inte sluta skratta!  

Hmm

Av rebecca - 25 januari 2010 21:08

Jag sitter här också lyssnar på Colplay.Så bra.

 

Åkte till stallet runt tre tänkte vara snabb och rida innan lektionerna men jag orkade verkligen inte stressa.Jag kan inte stressa jag vet inte hur man gör för jag blir baa frusterad och arg när jag stressar och så går de ju precis inte fortare. Så jag tog mig tid och gjorde allt innan jag skulle rida och red efter lektionerna istället. Sessan är så duktig. Hon bara är det vad hon än gör så är det bra.

Red lite galopp-skritt-galopp -skritt och det gick sådär hon är värdles bästa men det är jag som behöver lära mig rida. Sen gjode vi skänkelvikningar ocsk å lite övergångar på slutet. Det är så svårt att komma på saker att göra. Någon som vet en bra sida med ridövningar? Utom hippson.

 

Sen är jag jävligt grinigt trött på en sak. Folk som gått mitt i vägen! Va fan är problemet att gå lite på en kant!? Fyfan vad agr jag var när jag cyklade till stallet och fan alla jordens människor går MITT I vägen.

 

Imorn börjar jag klockan ett på min apu. Klockan ett!? Kunde dom gett mig en ännu sämre tid eller. Men jag åker upp till stallet på morron och fixar allt så byter Hanna täcke och ger betfor. Jag vill ju va hos Sessan på eftermiddagen kommer va helt knäppt att inte pyssla med henne imorn. Men aja hoppas jag inte får fler dagar där jag börjar ett. För jag börjar klockan ett och går kväll och jag ar ingen aning när jag slutar.Men jag får det dära schemat imorn så det är ju possetivt.

 

Ja nu funderar jag på att sova. Och vetni att jag faktsikt inte sket i att städa förut jag städade rummet så nu berhöver jag bara byta lakan så äre tiptop.Nu ska jag läsa lite bloggar o glo tv.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av rebecca - 25 januari 2010 11:29

Skönt att sova länge idag jag älskar att vara ledig!  Var nyss nere och åt frukost och plockade ur diskmaskinen duktig är jag ibland.   Jag funderar på att dra en repa i mitt rum också har inte städat där på ett tag nu jo jag gör nog de. Det går fort med bra musik i öronen och så får jag det gjort. Vilken pysslig morgon!

Bra att jag tar tillvara på min lediga dagar. Hehe hunden ligg i sägen och är dyngtrött. Och hon sover typ lix hela dagarna.

Okej dags att städa  


Av rebecca - 24 januari 2010 22:12

Jag sitter här och gör precis ingenting utom att lyssna på deppmusik för det är så skönt att göra det ibland.

Jag är trött men jag vill ha tvn men den har resten av famlijen tagit annras sitter bar brosan där. Hmm får nog gå ner och kolla.

 

Sessa gick barbacka skrit idag sötan. Pysslade lite extra med henne och hon är verkligen den bästa jag vet!

Den hästen

Sen när jag skulle göra mina hinkar ser jag en jättesöt liten mus som var vid mina tunnor med maten i. Den rörde sig assegt och såg helt trött ut  och var inte det minsta rädd för mig. Sen gick jag tillbaka dit för att titta vad den gjorde typ en halvtimme senare och då satt den kvar. Och sen efter jag kommit tillbaka med Sessa och ska lämna benskydden ligger den kvar på samma ställe DÖD.  Den va ju jättesöt och såg ut som en brun golfboll. Det var därför den var så seg.Lilla gubben vila i frid.

 

Sen tog jag och Mimmi sällskap hem och det var redigt kallt kan jag lova. Usch nu smäller kylan på igen. Trodde det var över och det var riktigt mysigt med

-5 lix inte -13.

Imorn är jag ledig eftersom jag går ut på apu på tisdag. Nervöst som fan. Men det går nog bra.

Ja längtar därimot inte till den helgen man ska jobba helg. Men det bra att komma ut i det ritkigt arbetslivet så att säga hehehehe.

Jag är trött men ändå pigg.

 

O Coldplay i mitt  

http://www.youtube.com/watch?v=KLIboc0PFT8&feature=channel

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av rebecca - 24 januari 2010 00:14

Kom hem för en litten stund sen efter myskväll med bästa tjejorna  

Fast filmen kunde vart bättre seri jag har aldrig sett något SÅ dåligt. Men Angie verkade tycka den var bra!?HAHA

Sen blev de massa prat o onyttiga saker.

Jag är jättepigg och vill inte sova för jag kan sova imorn eftersom jag är ledig. Aja får vell sitta här ett tag.


Av rebecca - 23 januari 2010 20:58

Sitter hos Jennfier Angie o Lollo o Mimmi. Dom kollar så nån skitdålig film som verkligen är skithumor. Bäää! Jag vägrar titta.

Sessa kändes bra idag var med ponnytjejerna o red för Lina. Gjorde mycket fattningar och över gångar gallop-skritt-skritt-galopp båda förvänt och rättvänt. Sessa kämpade på bra och nu vet jag lite mer hur jag ska ha henne i form och tempo. Imorn blire barbacka skritt ute på hoppbanan med Jossan  Myspys!


Okej nu skajag övertala de andra att kolla på något annt. Hanna kanske komemr snart med festen med sig hehe.

P&k  

Av rebecca - 23 januari 2010 12:57

 

Gud vilken uderbart väder! Jag blir helt glad  

Ska snart åka till stallet till Sessa<3Ihh ja blir helt glad av bara tanken tat hon står där ute nu i hagen  

Jag på så sjukt bra humör! Hoppas det håller i sig hela dagen. Ikväl lska tjjerna umgås tror de blir filmmys.

Lite kort update nu.

Heda.

  

Av rebecca - 23 januari 2010 09:37

Mmmmmmmm jag älskar helg och ledighet. Fast mitt sova till klokcan ett har nog gått över tror jag kanske är bra? Vaknade nyss och ska snart ner och äta frukost. Rostade macka.Busigt?

Hehe jag är lite busig ibland.

Sen idag står det först möte och sen ridning på schemat kul kul.

Nu ska jag äta frulle.

  

Ovido - Quiz & Flashcards