Alla inlägg under september 2010

Av rebecca - 8 september 2010 14:31

Ja haha annars så rullade skolan på som vanligt.

Historia

Svenska

Människan socialt och kulturellt+rehab.

Sen slutade vi halv 2.

Imorn då har iv politiker grej en timem från åttetill nio och sen männsikan socialt och kulturellt och sen sveska typ och sen slitar vi 11. vadå soft?  Fast igentligen inte för vi har ju såklart fått hemuppgifter. Men jag är typ klar.

Nu ska jag ut och vandra med lata hunden och hålla tummarna om Norge.

Sen ska jag till stallet och efter det vet jag inte. Obestämt alltså spännande...

PUSS!

Av rebecca - 8 september 2010 14:20

Haha om ja nu vart emo i början av veckan är jag nog dubblet så glad nu!

Ihhhhhhh kan knappt skriva!

Okej såhär äre att vi som går OP har typ nått sammarbete med Norge så vi bor hos dom en vecka o dom bor hos oss en vecka. O iår äre det treorna som ska åka MEN alla ville inte så det finns en plats kvar til 99.9% och nån av oss i OP2:an får ta den då!Hur cooolt!?  


Men vi vet ju inte vem som får åka eller nått än och mina föräldrar måste säga ja eftersom då en norsk kommer o bor här i en vecka i vår. Mamma har inte sagt ja för hon ska prata med pappa o blabla.

Låååååååååååt mig åkaa!

Ah shit asså haha vi bah typ skrek i halva korridoren.

  



Av rebecca - 7 september 2010 16:40

Jag hann med skolfotot och fptografen var faktiskt snäll för en gångs skull så happyface på de. Sen åkte jag lite tidagare o fixa sen så skulle mamma in på ikea men då satt kvar i bilen och lyssna på musik. Sen åkte vi hemåt och stannade till på elgiganten för att fixa min telefon.

Haha han var helt rolig den där men ja kunde visst fixa vissa saker själv och annrs måste jag lämna in den pga. glappet o det kunde ta två -tre veckor och 2-3 veckor utan min mobil!? Han hade ingen att låna ut heller:( Så ne.

Aja får se hur vi gör men ja ska försöka fixa inställningarna nu iaf. Tekniska Becca lix. NAT!

Men lägga in låtar på bloggen kan jag;D

Av rebecca - 6 september 2010 22:11

Var ute och sprang en helt perfekt runda kunde inte slutat måndagen bättre tror jag  

Imorn är det skolfoto lika kul som vanligt hade först inte trott att ja kunde vara med för jag ska gå lite tidgare imorn men jag hinner nog om de är snabba och i tid och tar klassfotot först men det ska vi allt lösa.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen blunda och sova och vakna upp till en nya dag men nya möjligheter  

Jappsi ja är possetiv:$

Godnatt alla söta!<3

Nu ska ja vara pinsam och visa vilken låt som fastnat i mitt huvve sen i fredags för MikN har sååååå bra musiksmak hahaxD

Av rebecca - 6 september 2010 19:10

Jag o JOnna sitter och busar litte hehe. Eller vi gör faktiskt nytta tex ut och gå med hennes påny har vi gjort och fixat skötarlapparna. Guldstjärna till oss!

Jonna kommenterar mitt skrivande -.-'

Nu ska vi borsta Jonnas ridskolehäst hon ska hoppa senare så jag ska vara snell o hjälpa henne  


Av rebecca - 6 september 2010 15:13

Jag har en ganska klok fråga faktiskt.

Varför måste vi som inte får rösta i valet förrens om 4 år ha massa massa massa politik grejer i skolan? Jämt och hela tiden. O i korridoren står de massa äckliga bitchiga unga som typ stödjer ett parti o dela ur lappar.Vill du? Bah nej!?

Som ni hör är jag så sjukt trött på att höra lyssna läsa se på bilder om politik.

I överig har dagen varit ganska low. Men dock var ja inte ensamn kändes som iaf halv OP2 var mer eller mindre tjuriga.Men sams är vi vi är lix inet tjuriga på varndra snarare med varandra o det är bra.


Har nyss käkat och ska åka upp till stallet sen känns som att jag behöver det. Har massa att tänka på fakitskt fast ja tänker ju alltid för mycket. O med en bara hörlur som funkar på mobilen tänker jag ännu mer.

Aja innan jag åker ska jag muntra upp mig med lite bloggar:)

Puss!



Av rebecca - 5 september 2010 22:49

Helgen har verkligen varit super!

Festen i fredags

Promenad med Mimmi igår

Fika med Jossan igår

O nyss mys md Jossa och Angelica

  

Nu ska jag sova så hörs vi imorn börjar åtta och slutar tio i tre.

en stooor PUSS<3

  


Av rebecca - 5 september 2010 17:19

Nu har jag hunnit med att vara i stallet i en snabbis och fixa lappar till skötarmötet sen var ja ute och gick och sen kolla lite på tv de är ju ändå söndag lix. Och väldigt slapp sådan.

Så duchade jag nyss och föna håret törrt och nu ska jag byta om och sen kommer Angelica så ska vi till Jossa för lite singstar haha. Värsta kul har inte sjungit det på evigheter!  

Så nu har ja mjukiskläderna på hoppas inte de andra är dyngfixade hihi.

Herå;D

PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards