Alla inlägg under september 2010

Av rebecca - 21 september 2010 21:00

Ni får gärna läsaiställer för mig för jag tänker inte göra de. Jag bara pallar inte inte idag. Ja har kollat lite OTH dom är i ungefär samma sinnestämmning som jag. Fortfarande inte duschat sen stallet så jag ska göra det nu. Ska bara hitta orken någonstans. Har en känsla av att jag komemr sova ganska gott inatt förhoppningsvis. Jag ska sova tio ikväll. Försöka.


Imorgon skämmer jag Jossan Emelie och Carro ut oss inför hela hisoria gruppen eftersom vi ska visa våra filmer. Nerå hoppas dom tycker dom är bra! Vi hade iaf väldigt roligt.


Sitter och lyssnar på breakaway live förståss den är bäst och det är precis vad jag vill göra breakaway. Göteborg, Norge bara nått nytt.

"Buildings with a hundred floors
Swinging 'round revolving doors
Maybe I don't know where they'll take me but
Gotta keep moving on, moving on
Fly away

Breakaway"

Ja duschen vare.


Av rebecca - 21 september 2010 18:59

Jag saknar allt hur det var förut innan allt och alla förändrades.När man visste vart man hade alla och när man gjorde det man lovat. När man kunde sitta och skratta åt ingenting och bara vara ibland utan att göra något speciellt när alla problem verkade vara så långt borta fast dom var så nära. När inte livet var så verkligt. Allt bara flöt kändes det som nu när man tittar tillbaka även om det kanske inte gjorde det just då.

Jag saknar allt hur det brukade vara och innan människor förändrades.

Det var länge sen jag saknade något känns det som men idag saknar jag förut...



Av rebecca - 21 september 2010 00:01

Av rebecca - 20 september 2010 23:26

Att man blir så tankfull på kvällen. Shit.

Sitter och funderar på allt känns det som men jag vet inte vad jag ska skriva om det.

Var bere på stan med Ida iaf och jag köpte en ny mascara, hårbortste och världens största och mysigaste halsduken på JC. Sen fikade vi lite på en trappa haha och så gick vi promenad em så vi var vell hemma runt åtta. En perfekt måndag med andra ord.

Sen nu har jga kollat OTH och idag vare tårar som föll att dom ska ha de så jobbigt hela tiden!Blä på de. Börjar längta tillbaka till Gossip Girl också hehe tur jag fyller år snart(a

Nu ska jag försöka sova lite. Börjar lite senare imornså missar idrotten men de ska orgentera hoppas dom får regn:O Nej förlåt hoppas ni får sol hihi.

Godnatt!<3

Thihi ja o Ida för lääääääääääänge sen<3

  


Av rebecca - 20 september 2010 16:23

Skoja bara klcokan fem över halv sjuringda min fina väckarklocka. Härligt NAT snoozade i tio o sen gick jag upp.Skolan rullade på soft dag faktiskt.

Ergonomi på morgonen

Sen etik

Samhäll

O sen solveigh hela eftermiddan och några från bregårn kom och pratade om asberger i vår klass också. Men de är viktigt att veta så mycket som möjligt så.


Här sitter jag i mjukiskläder och bara softar men jag och Ida ska ner på stan en kortis snart för jag behöver en ny mascara. Sen återgår jag til lsoftandet tror jag ska fröska gå ut och gå ikväll kanske också. Men aja måndag idag iaf Har 20 sidor historia att läsa också.....på onsdag visar vi våran film haha.

Okej nu ska jag byta brollor men mjukisträja får sitta kvar för den är varm o gooo.

hihi.

Puss!

"it's easy when you don't care it's when ju start to care the trouble begins"

  

wow

Av rebecca - 19 september 2010 22:29

Asså ja kollade på valvakan i 5 minuter! Min samhälls lärare kommer bli stolt.

Har en uppgift till imorn får ljuga ihop något...hmm.

Imorn blire tillbaka i drama klassen OP2 och ännu en vecka närmare Norge!

Var ute och gick med Jennifer förut lite spontant sådär.

Hitta en väldigt bra låt också lägger upp den så ni får lyssna för nu ska jag sova fast ja är inte ens trött.

men ja hittar inte låten för alla sjunger kareoke..Kelly Clakson iaf "you found me"

godnatt!:)

Av rebecca - 19 september 2010 18:40

Ovanligt att man fastnar i stallet om man åker dit^^

Aja alltid lika roligt att prata med alla ja nästan alla;)

Nu ska family åka iväg och rösta en sak som ja är glad över att slipper! Usch hatar politik.

Fan kom på att ja måste göra etik uppgiften!Fan fan fan.

aja får vell interljuva mama då elelr pappa.

Nu ska jag läsa jennifers bloggg:)


Av rebecca - 19 september 2010 14:52

Var ute och gick med Ida en stund förut myys:)

Nu ska jag plocka lite äpplen och åka upp till stallet med. Skulla vara så gött att bara ligga i soffan och kolla på Idol men som vanligt är ja dålig på att ha tråkigt så stallet låter mer lockande.

hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards