Alla inlägg under januari 2011

Av rebecca - 16 januari 2011 17:10

Så ledsen för mitt tjat om vädret men åhhhhhhhhhhhh.

Suttit inne heeeeeeeeeela dagen för de var tydligen pisshalt ute. Jag klarar inte mer vinter jag gå i ide, flyttar, eldar upp all snö jag gör fan vadsomhelst för att få vår tillbaka! Så man kan vara ute åtminstonde! Äre för mycket begärt eller.


NU drar jag på mig isbroddar och går ut innan jag blir galen här hemma. OMG säger jag. Raslösa tjejen.bloggplasten.se typ.

Av rebecca - 16 januari 2011 13:38

Gud vad skönt att det regnar! Känns som de blir lite närmare vår iaf om snön kommer bort.

Vakna runt elva va aspigg gick ner käka kolla nån halvdålig komedi och har jag gjort lite matte tog nyss en pause gick ner käka lunch o nu sitter jag o mumsar på ett äpple:)

Ska fortsätta med matten snart.

Jag undrar om det är halt ute? Får ta reda på de sen.

Puss!  

Av rebecca - 16 januari 2011 00:07

Stallet gick ra Loffe var urgullig som vanligt!   Ska försöka komma upp lite mer men skolan stryper mig för tillfället.


Mimmi o Lollo kom hir runt nio för massa massa prat! Mys. En himla bra lördag kväll och bra planer blev gjorda. Nu längtar jag till sportlovet kan jag lova  

Nu väntar iaf sängen!

Puss!

O har jag sagt att jag har jordens bästa vänner? Ni är jordens bästa vänner<3

  

Av rebecca - 15 januari 2011 15:07

Kanske är en sjuk sak o sakn men jagsaknar att kunna cykla normalt elelr att cykla överhuvvetaget:( Sadface. O plussgrader tänker att bara ha skinnjacka på sig åhhhh.


Nu ska ja sluta emoa mig. Sitter o äter ett äpple o ska torka mitt hår snart sen ska jag byta om och åka till Loffepoffe!

  

Av rebecca - 15 januari 2011 10:27

Hihi igår efter jag la ut den söta hundvalpen så fortsatte jag kolla på söta djur i en halv timme.

Idag äre Loffe på schemat men det får bli i eftermiddag. Va lite sugen på att åka ner på stan men ja vene om jag orkar. Jag måste börja med min NK uppsats och plugga rehab och matte. Nån som är avundsjuk? Bara o ta över.


Nu iaf ska jag läsa lite bloggar:)

Av rebecca - 14 januari 2011 21:55

O det är faktiskt bara skönt för jag är jättetrött riktigt fredagsliten.

Var iaf ute och gick förut så himla skönt finns inget bättre än att röra på sig om man är stressad. Hade ju med mig vovven som jag inte var lycklig på när jag kom hem guuuud va jobbig hon var! Hon fick mer än 1 utskällning under promenaden vill jag lova


Klev just ur duschen och hade i en hårinpackning så nu luktar mitt hår jättegott hihi:*

Ska lägga mig och läsa bok och sen sova.

Natti!

Asså guuuuuuuuuuuuuuuuuud va söt!<3

  

Av rebecca - 14 januari 2011 19:35

http://www.improveme.se/magazine/6477.


Tjejers stress ökar

Allt fler unga tjejer känner sig stressade, visar en ny rapport.


Tonårstjejer har i dag skyhöga krav på sig själva och känner sig mer stressade än tidigare.

Tre av fyra tjejer oroar sig över att inte prestera tillräckligt bra i skolan och var femte gymnasietjej är stressad varje dag, skriver Expressen. Sex av tio tjejer uppger att de ställer höga krav på sina egna prestationer.

Stressen bland gymnasietjejer har ökat med nästan 20 procent de senaste tio åren, uppger tidningen.
Förutom skolstressen känner tjejerna press på att vara socialt omtyckta och populära. Många vill också hinna extrajobba för att tjäna egna pengar
Av rebecca - 14 januari 2011 16:14

Oh yes stannade efter ksolan gjorde matte och slutatde med att jag hänmgde med matte b:arna upp och hade matte med dom också. Guldstjärna till moi.  


Kvällen bjuder på promenad iaf ska ta med mig Donna och gå en riktigt lång promenad. Mmm känns bra.

Dags o byta om då!

  


Ovido - Quiz & Flashcards