Alla inlägg under april 2011

Av rebecca - 17 april 2011 13:01

Det har nog aldrig varit så skönt att sova som inatt var så jävla trött. Vaknade för tjugo minuter sen. Mmm underbart!

Igår var vi hos Angie och käkade då och sen bäddade vi ner oss i en varsin soffa med täcken och kuddar och tittade på någon halvdålig film. Eller jag somnade efter en kvart av filmen vakande en timme senare typ och blev faktiskt hyfsat pigg.

Sen följde vi Jonna hem genom stan fett typiskt att hon bor i stan typ. Usch sämmit att åka med mjukisar och inge smink när vi mötte nattens partypeople. Aja tror inte allför många såg oss  


Nu ska ja hjälpa till ute i trägården-.-' inte frivilligt vill ja lova. Helst vill jag krypa ner under täcket och slå på PB och spendera halv dagen där.

Puss!

Av rebecca - 16 april 2011 19:47

Var uppe hos Ella som har blivit så himla fin! det var jättekul att rida och helt klart godkänt för första gången jag rider henne på typ 1-2 år. Sp himla mys att fixa som att det var ens egen. Saknar det.

Jag och Angie tog sällskap hem sen och skulle hoppa in lite snabbt på Lidl för att köpa frysta hallon. Dem hade stängt vidare til lskranta konsum. Dem hade det inte inte OK helelr så vi fick åka till ICA MAXI. Men nu har vi hallonen iaf.


Ikväl lska vi äta 3 rätters special. Förätt, varmrätt och efterrätt.

så jag ska kamma håret nu dra på mig mjukisarna och åka uppår mot Angie.

Puss på er!

hade ingen bild på alla oss tsm:/

   

Av rebecca - 16 april 2011 15:08

Jag har flyttat till Hotel Angie .hehe.

Igår var så himla kul. Började med att jag komm Angie och kort där på jenfili som hjälpte oss starta grillen vilket tog en halvtimme HAHA.  Sen grillade vi 20 hamburare vi var 7 personer o alla åt en var typ. Hade sallad och shit värsta lyx. Men så gott med grillat! Årets första grillning.

Sen efter det fikade vi på ett glassberg! Jenfili gillar inte tårta och då blire glass. Med jordgubbar, choklad/kola sås , märänger hallon ,banan , glass och strössel. Asgött! kan säga att vi har halva kvar.


Sen följde vi lite folk hem jag o Jonna och sen satt Jag Nea Angie och Jonna kvar och pratade till 2.  Sen åkte Nea. Vi gick ner och la oss och pratade massa och tittade på OC. Angie "sov" från och med fyra typ. Och jag o Jonna slutade prata runt klockan 6. Sen sov jag till halv åtta och det var apvarmt inne på rummet.  Gick upp på toa och kunde allmänt inte somna . Sen vaknade jag runt tjugo över åtta och de andra gick upp halv nio. så sammanlgt typ under fyra timmars sömn inatt. Tack gode gud för lovet den här veckan.


Jonna åkte och släppte ut hästar och under tiden kollade jag och Angie på film. Jonna kom tillbaka och vi åt frukost. Städade gjorde krummelurar och sen åkte hem till mig. Jag och Angie cyklade med Donna till nobel typ och hem. Och nu sitter jag här.

Ska snart byta om till stallkläder för jag har Ella för Lollo är i sälen.



Så nu blev det en jävligt lång update haha! skiver mer när jag komemr hem från stallet.

Glassberget

 

Av rebecca - 15 april 2011 18:58

Klar för en toppen kväll med mina fina vännrer!

   

Av rebecca - 15 april 2011 17:32

Yes jag IdaN åkte ner på stan ändå. Fixa det jag skulle så det var prima.  Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar inför ikväll.

Sitter och lyssnar på Kent blir alltid så depp av dem fast depp på ett bra sätt. dem har så otroligt fina låtar!

Yes dags att duscha nurå.

puss!

Av rebecca - 15 april 2011 14:53

Idag!

Hade stora tvivel om jag skulle till skolan idag eller inte men bestämde mig för att åka iaf jag skulle kunna få några ideér. Iaf var rätt skoj att se vad alla gjort. Åkte hem runt elva iaf. Har sedan dess luggit i soffan med PB på i några timmar.

Jag och bror gjorde även en kladdkaka duktiga är vi! så lite PB på det.


Kanske dags att piggna till nu?Skulle behöva ner på stan en sväng...me får se. Iaf ikväll äre mys hos Angie med grillning och grejor. Årets första grillning. Underbart.


Sitter och lyssnar på John Mayer blev lite kär i hans röst.

Mmm ja måste gå ner och hämta min mibl men ja finenr ingen stryka får göra det snart.

Puss!

Av rebecca - 14 april 2011 21:19

Det blev en promenad förut så himla skön men känner mig dock inte bättre. Tpg inte med Donna utan gick själv med min musik. Och vet ni? Nu har nästan all is smält på sjön och det riktigt luktar sjö och strand. Fiskmåsarna skrek och ja det var verkligen sommarkänslor!  


Nusitter jag pratar med Jonnurt. Ska sanrt duscha och lägga mig tidigt idag också. Usch snoren bara rinner ögonen också! Kanske har fått nån allergi fast de vore knäppt eftersom jga inte är allergisk mot något.

Imorgon ska vi bara kolla på 3ornas PA redovisningar/arbeten s det ska bli himla kul! Hoppas jag får någon super idé till mitt PA.

Puss!

Who's says I can't be free?

Av rebecca - 14 april 2011 16:19

Idag när jag vaknade mådde jag lite bättre än igår. Känns som en superlätt förskyldning. Lite snorig o känns som jag ska börja blöda näsblod när som helst.


Aja jag gick dit iaf vi hade besök utav 2 stuycken som hade RA= reamatism. Jättesöta härliga människor!  Som pratade om sjukdomen samt visade deras anpassade bil. Att så lite kan göra så mkt och dem sa att allting går bara man  får bara göra det lite annourlunda.

 

Sen åkte vi vidare till lasarettet där vi var några timmar på labb och pratade om blodprover och allt det innebär. Ska bli galet kul att gå med labb en dag på praktiken! Det innebär att vi komemr vara med labb en dag eller morgon typ och bara ta massa blodprover.


Fick mitt schema inför hela maj också=praktiken. Jobbar sju kvällar alltså från ett till tio. Underbart hehe+ att tre av dessa kvällar är fredag, lördag och söndag. Gissa vem som kommer vara trött chey. Iaf annrs jobbar man typ från sju till fyra varje dag.

Hoppas att min handledare är bra!

Nu ska jag bädda ner mig en stund innan jag gör något vettigt.

Färdiga med nästan allting inför praktiken så det känns bra.

Fast jag tror jag tappade en hundring idag också blir så trött på mig själv hört talas om plånbok lix?

Nu har jag babblat klart haha puss!

Sommmmmmmaaaaaarrrrrr


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards